תרופות - לאונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חולה בסרטן השד מאפריל 2002. קיבלתי ארבע טיפולים כימוטרפיים caf, וארבע טיפולים teksol, ו25 הקרנות. לארח כמה חודשים קיבלתי גרורות בעצמות. עכשיו אני מקבלת aredia + xeloda. נודע לי שישנה תרופה נוספת אשר משולבת עם ה xeloda. והיא texotere. האם אני צריכה לקבל תרפוה זו ואם לא למה? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
זו שאלה שאת צריכה לשאול את הרופא המטפל שלך. המושג "צריכה" אינו מדויק במקרה שלך, לשילוב עם טקסוטר יש יתרונות מסוימים אך יש גם מחיר של ריבוי תופעות לואי. מה מתאים לך הוא ענין לדיון מפורט עם כל החומר הרפואי - אצל הרופא שלך או כיעוץ נוסף.