תופעה מפחידה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת טמוקסי כבר חודשיים, 3 חודשים אחרי הקרנות, 8 חודשים אחרי הלמפקטומי הראשון. הערב בקניות הרגשתי פתאום מהכתפיים אל כף היד מעין צמרמורת עם איבוד תחושה של העור ובתוך הידיים כאילו מערכת עצבים מאובנת. אני לא יודעת לתאר את זה יותר טוב. במשך כמה שניות לא היתה לי היכולת להזיז את הידיים והן התעקלו כמו בתנועות בלט מול אמצע הגוף שלי. התחושה התפשטה עד לכתפיים וחשבתי שאולי אתעלף. אחרי כמה שניות - כנראה - זה חלף ונשארתי עם תחושת חולשה קלה כללית. מה זה ? משהו שקשור לתרופה ? TIA ? מה לעשות אם זה חוזר? האם לגשת לרופא בכל מקרה ??
רונית אין לי אפשרות לדעת מה היא התופעה שאת מתארת, מה גם שחסרים לי המון פרטים עליך. אני בהחלט ממליצה לך ללכת להיבדק על ידי האונקולוג שלך ואולי גם על ידי נוירולוג עוד היום.