בדיקת ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 27 עברתי לפני שנה וחצי ניתוח הגדלת חזה. אמי חולת לוקמיה ואני חוששת ומעוניינת לעבור בדיקת חזה. 1. האם אני צריכה לעשות ממוגרפיה. 2. אם כן , האם יש בעיה הקשורה בניתוח שעברתי. 3. האם הקופות מממנות בדיקה זאת.
לקריאה נוספת והעמקה
ויקי שלום מחלתה של אימך אינה מעלה את הסיכון שלך לחלות בסרטן שד, ולכן עלייך לעבור בדיקות באופן שיגרתי, הווה אומר בדיקה ידנית אחת לשנה. הכרורג האחראי למעקב יחליט אם יש מקום להעזר גם בבדיקות US. ניתן לבצע ממוגרפיה גם אחר הניתוח שעברת, אין בכך צורך בשלב זה. בברכה ד"ר משה כרמון