הנקה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנקתי 3 חודשים את בתי, הרגשתי מדי פעם דקירות בשד. האם זה נכון שאם מניקים לא יכול להתפתח סרטן השד? אני בת 28 , האם כבר עתה אני יכולה לבקש ממוגרפיה או לפחות אולטרה סאונד או שבגלל שהנקתי כרגע אין צורך? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
יאת שלום, זה נכון שבנשים שהניקו הסיכון לסרטן שד נמוך יותר. התופעה של דקירות בשד במהלך הנקה הנה טבעית לחלוטין ואינה קשורה להתפתחות של גידול סרטני. לדעתי אינך צריכה בדיקת ממוגרפיה או אולטראסאונד של השד בגילך, אלא אם כן יש לך גורמי סיכון לפתח סרטן שד כגון סיפור משפחתי. אם את מודאגת אני מציעה לך לגשת לבדיקת שד ע"י רופא כירורג. חג שמח.