אקטונל במקום פוסלאן לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר בן ברוך שלום, אני מקבלת פוסלאן עקב אוסטיאופניה. לאחרונה שמעתי שיצאה תרופה חדשה בשם אקטונל שיתכן שהיא אף משפרת את צפיפות העצם. האם כדאי לקחת אותה במקום הפוסלאן? והאם ניתן לקחת אותה עם הארימידקס שאני כבר לוקחת 4 שנים. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
אין ממש מחקרים המשוים אין אקטנל לפוסלן, שתי התרופות שיכות לאותה משפחת תרופות (ביפוספונטים) תרופות נוספות מאותה משפחה הן ארדיה, בונפוס וזומרה. אין בעיה לקחת עם ארימידקס לגבי החלפה עם פוסלן - דברי על כך עם הרופא שלך,