לד"ר בן ברוך,תיקון טעות אקו לב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על תשובתך והתחשיבים. אתנצל כי טעיתי ,היא התבקשה לעשות אקו אחרי 4 אדריאמיציןAC ולא 3 כפי שכתבתי. אח"כ תתחיל טקסול שבועי 12 שבועות. האם זה משנה מתשובתך, האם זוהי בדיקה ברוטינה,ומה דעתך. תודה על הסבלנות.
מן שלום, אחת מתופעות הלוואי העלולות להופיע בזמן טיפול בפרוטוקולים המכילים אדריאמיצין היא נזק לשריר לב. ידוע על תופעות לוואי שעלולות להופיע זמן קצר לאחר הטיפול ותופעות לוואי המופיעות לאחר תקופה ממושכת. במידה ומתגלות תופעות כאלה נוהגים להפחית את המינון או להפסיק את התרופה ולהחליפה בטיפול אחר. על כן מקובל לעקוב אחר התפקוד הלבבי בבדיקת אקו לב שהיא בדיקה קצרה, פשוטה לא פולשנית וחסרת תופעות לוואי.
לדעתי זו סתם בדיקת מעקב, לא צריך לשנות מתן הטקסול תבצעו את האקו לפחות 3 שבועות אחרי האדריאמיצין.