כימוטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם טיפול בcytoxan קשה יותר מטיפול באדראמיצין? האם יש את אותם תופעןת הלוואי?
אורית שלום אני עברתי את שני הטיפולים, אני חושבת שכל טיפול הוא מאד אינדבדואלי ולא כולם מגיבים אותו הדבר בקרדיוקסאן התופעות לא היו חזקות כמו באדריאמצין וגם השיער לא נשר כמעט, היתה נשירה מאד חלשה, כמעט ולא היו בחילות אפילו הייתי במן "היי" (היפר אקטיביות)לאחר הטיפול בגלל הדקסמטזון שנותנים במהלך הטיפול וממש הרגשתי טוב. אך אני חייבת להוסיף שלאחר תקופה קצרה החליפו לי טיפול כי הוא הפסיק להשפיע עליי לאחר 3 חודשים, אבל שוב זה מאד אישי ועל כל אחד זה משפיע אחרת. בכל אופן הצלחה בטיפול והמון בריאות והכי חשוב רצון לנצח, לפעמים הרצון לנצח והאמונה היא ההצלחה שלנו להתגבר על כל המיכשולים. ענת
במנות סטנדרטיות הטיפול בציטוקסן קל מהטיפול באדריאמיצין לרב מטפלים בשילוב ציטוקסן עם אדריאמיצין או עם 5FU ו-MTX ניתן למנוע בחילות והקאות בשתי התרופות רפואה שלמה
אם אורך הטיפול תלוי בסוג הטיפול. קחי הקצר יותר - סימי אותו ותתנפלי על החיים חיובי. השלימי עם טיפול משלים ע"פ בחירתך ועשי לעצמך טוב - חישבי רק חיובי ((-;