סרטן גרורתי - בדיקות מעקב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהם בדיקות המעקב הנהוגות במקרה של סרטן שד שהתפשט לעצמות ? אימי מקבלת פמרה . מידי כמה חודשים עושים בדיקת מרקרים ? מיפוי עצמות? והאם יש בדיקות נוספות ?
לקריאה נוספת והעמקה
סמני גידול נהוג לבצע כל 2-3 חודשים, אם אין חשד לשינוי במצב קודם לכן. מיפוי עצמות אני עושה כל 6 חודשים ואפילו יותר אם המצב יציב או משתפר לפי כאבים ובדיקות דם. אך יש שוני רב בין רופאים שונים, כך שזו אינה תורה מסיני.
אם המרקרים יורדים וגם הכאבים פוחתים - אין צורך לחזור לעיתים תכופות על בדיקות נוספות.
תודה לשתיכן