בדיקות מעקב לאחר גמר טיפול - בקשה למידע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 56. סיימתי לאחרונה טיפול קרינתי של 30 הקרנות - לאחר הסרת גידול סרטני (1.3 ס"מ ללא גרורות בקשרי הלימפה). לא קיבלתי טיפול כימותרפי. אסטרוגן חיובי חזק, Her2 שלילי פרוגרסטרון - שלילי.אני לקראת פגישה עם האונקולוגית לצורך קבלת כדורים הורמונליים. מבקשת לדעת : 1) מה הכדור המומלץ למקרה שלי ? 2) מהן הבדיקות השגרתיות שעלי לבצע לצורך המעקב השוטף? מודה מראש לרופאות ולחברות על העזרה ועל התמיכה. מאחלת גמר חתימה טובה לכולן
הכדור המומלץ עבורך הוא טאמוקסיפן; אין לשלול לשיהיו שימליצו משהו אחר, אך זה הכדור המומלץ ביותר ושגם נמצא בסל. בדיקות שיגרתיות: ממוגרפיה פעם בשנה, בדיקת רופא 3 פעמים בשנה, וכל השאר בהתאם לצורך קונקרטי שנה טובה
מודה לך מאד על התשובה המהירה ומאד מעריכה את ההתייחסות - לא מקבלת זאת כמובן מאליו. אני מבקשת לדעת: 1)האם טמוקסיפן הוא המומלץ מכלל הכדורים הנמצאים בסל התרופות? האם יש כדור שהוא מומלץ יותר ואינו בסל ? אשמח להתעדכן 2)האם הבנתי נכון : הבדיקות השיגרתיות /נחוצות לא כוללות גם סטנדרט של בדיקות שאינן קשורות לשד/ים? שאר הבדיקות המומלצות תלויות בכל מקרה לגופו ? ו/או בכל גישה של אונקולוג/ית? יישר כוח ותודה! מה הכדור מיכל