עוד משהו שלא קרה לי לפני....פריחה אחרי שהות בשמש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חג שמח, שנה טובה ושבת שלום! אני כ5 חודשים אחרי כימוטרפיה אח"כ הקרנות ועכשיו מקבלת זולדקס וטמוקסי... גיליתי כי אחרי חשיפה לשמש ( ולא במתכוון! - נניח סתם הליכה ברחוב בצהריים עם בגדים קצרים) האזורים שנחשפים לשמש מקבלים אחרי יום "פריחה עדינה" וקצת מגרדת . לא משהו נוראי אבל זה לא היה לי אף פעם. בד"כ מחשיפות קצרות ומבוקרות הייתי מקבלת צבע שיזוף עדין אבל אף פעם לא פריחה..... האם זה מהטיפול התרופתי? תודה,שלכם.
טמוקסיפן יכול לעיתים נדירות לגרום לפריחה עקב חשיפה לשמש photosensitive rash כדאי להתיעץ עם רופא עור, ולהביא לתשומת לב האונקולוג המטפל, יתכן ויש מקום לשינוי טיפול.