האם יתכן שזו גרורה ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלה מטה אשמח לשמוע את דעתך.. האונקולוגית שלי לא התרגשה... בגלל תשובת ה PET ולא חשבה להמשיך ברור אני מודאגת היות וקראתי על מישהי שהיה לה ציסטה שהתבררה כגרורה העניין הוא שאני בסוף הטיפולים... וטופלתי כאילו לא היו גרורות וכעת אני צריכה לעבור ניתוח שד האם נכון שכשמדובר בגרורות לא מנתחים... ????
לקריאה נוספת והעמקה
היי, לאור העדר קליטה בPET הסבירות הגבוהה היא שאכן לא מדובר בגרורה אלא ממצא שפיר אקראי. ולכן המלצתה של האונקולוגית נכונה - להמשיך לניתוח ולעקוב אחר הממצאים בכבד בהמשך. בבריאות, דינה