שאלה דחופה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד שלום רב, אמי חלתה בסרטן השד,טופלה בכימו,סיימה את הכימו לפני כשלושה שבועות.(עדיין לא התחילה הקרנות.) היא טוענת שהיא גילתה גוש בחזה,ליד התפרים,האם יכול להיות שהגוש הוא למעשה התפרים? האם יש סיכוי שבאמת נימצא שם גוש אם היא סיימה טיפול כימי ?(4 איסי ,12 טקסול שבועי)? יש לומר כי לפני שבוע ערך לה רופא בדיקה ,והיה תקין. תודה רבה, ברכת חג שמח,שנה טובה ,המון בריאות לכולם ולכ בית ישראל והחלמה מהירה !!!
הסביר ביותר הוא שהגוש קשור לניתוח (תפר, או הצטברות קטנה של נוזלים), אבל מובן שלא ניתן לעשות אבחנה וירטואלית ועל אמך להיבדק על ידי המנתח. שנה טובה ובריאות