ממצא של גוש בשד לפי בדיקת אולטראסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מבקשת לדעת למה הכוונה בפענוח של us (לפי ממוגרפיה תקין) -גוש 1 בשעה 10 כ 1 ס"מ מהפיטמה גוש בגודל 0.3 ס"מ מודגר איזואקוגני פק ציסטי ספק סולידי. BIRADS 3 ממצא כנראה שפיר. נמצאת במעקב בשל הסטוריה של סרטן השד אצל סבתא כולל ביצוע כריתה.
לקריאה נוספת והעמקה
הכוונה היא שזה כל כך קטן שקשה להסיק מסקנות על טיב הממצא הזה. אני הייתי חוזרת על הבדיקה בעוד 3-6 חודשים ועוקבת. יכול להיות שאפשר לעשות בדיקות נוספות, אבל קשה לי להמליץ בלי פרטים נוספים. תפני לכירורג עם התוצאות ותתייעצי איתו אם יש מקום לעשות משהו קודם