סטרואידים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם! אימי מקבלת טיפולים כימותרפים -בקרוב הטיפול ה-4 (מיתוך 6) הסוג הוא כף. אימי סובלת מתופעות לוואי ,סחרחורות ,הקאות בחילות,לא יכולה לשתות כלום 3 ימים. האם סטרואידים יכולים לעזור?מה השפעתם?הבנתי שיש דעות חלוקות בנושא ...מדוע? ומה לגבי אינפוזיה בימים הראשונים ? תודה מראש על העזרה!
לקריאה נוספת והעמקה
סיגלית סטרואידים מקלים על הבחילות ומעודדים תאבון והם בהחלט יכולים לעזור. אבל מה שהכי יכול לעזור זה לפנות לרופא המטפל שמכיר את אמך וכל בעיותיה הרפואיות, ויוכל להתאים לה את הטיפול הכי נכון ומתאים.