Abraxane במקום טקסול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם התרופה נמצאת בסל? באיזה מקרים מקבלים אותה? הבנתי שאברקסן הוא כמו טקסול אבל בלי התופעות לוואי, אז איך משיגים אותה ומדוע בעצם ממשיכים להשתמש בטקסול בבתי החולים?
לקריאה נוספת והעמקה
הי, התרופה אינה בסל ודי יקרה. זה לא שאין לה תופעות לוואי, הן פשוט שונות מטקסול. בסרטן שד משתמשים בה בעיקר במחלה גרורתית, לא בשלבים מוקדמים של המחלה. ממשיכים להשתמש בה בעיקר משיקולי עלות. לגבי דרכים להשיג תתייעצי עם אונקולוג שלך - צריך למלא טופס 29ג (תרופה שלא בסל) ולקבל מרשם, ואז לבדוק איפה משיגים ומי מממן...