שאלה אוליי טיפשית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פורום יקר! אני שנתיים אחרי הסיוט מרגישה טוב מאוד אבל עדיין מחוברת הטב לפורום כי אני צריכה ותודה.אני כל הזמן שומעת מאנשים לא מקצועיים את המושג סרטן שהוא זכר או נקבה האם יש דבר כזה ומה זה אומר??????????? סליחה על השאלה אבל זה מטריד אותי . תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אין כזה דבר סרטן זכר או נקבה, כוונת האנשים שאומרים זאת היא גידול שאינו שולח גרורות (זכר - לא מוליד ילדים) וגידול שכן שולח גרורות (נקבה - מולידה ילדים) או אולי בלשון מקצועית יותר גידול שפיר (זכר) וגידול ממאיר (נקבה)
האם גילוי סרטן השד בגודל של 15 מ"מ נחשב לשלב מוקדם