שאלה לרופאים.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כתוצאה מהכימו הורידים שלי ביד נורא קשים, והיד לא מתפקדת בצורה הכי טובה. המליצו לי לעשות ליד עצם הבריח מצד ימין הכנסת צינור כדי להזריק את הכימו. המצב נראה לי קצת מסוכן במיוחד שזה אמור להיות בצורה זו עד סוף הטיפולים. האם אפשר לעשות זאת בצורה שונה? תודה, אתי
לאתי הכנסת "פורט" בדרך שתיארת מאד מקובלת ובדרך כלל אין עמה בעיות. ישנן גם דרכים אחרות, אך פחות טובות ונוחות. השאלה העיקרית כמה טיפולים נותרו לך, ואולי אפשר בכל זאת "למשוך" עם הורידים שלך, ולא להיזדקק כלל לפורט, שאחר כך מאד מתקשים להחליט אם ומתי להוציא אותו. בהצלחה
שלום דר' לאופר, נותרו לי עוד שלושה טיפולים. אני חושבת להמשיך ולמשוך עם הורידים כמה שאפשר. תודה על תשובתך המהירה. (השעה כעת אצלינו 5 בבוקר). אתי