שאלה בנושא ממצא בשד שמאל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,יש לי שאלה אני היום עברתי us שד למעקב בגלל פיבדלומה שיש לי השד שמאל מזה כ 3 שנים .באותו שד התגלה בשעה 12 כ 4 סמ מהפטמה הודגם גוש אובאלי מוגדר היטב בגודל 7 מ״מ סונוגרפי שפיר ,ללא הספקת דם בתוכו .יש לציין שמדובר בממצא חדש משום שה us האחרון שעשיתי היה ביולי 2016 והממצא הזה לא היה.מה דעתך? האם מדובר במשהו מסוכן?האם כדי לעשות ביופסיה?הומלץ לי לחזור למעקב בעוד חצי שנה .אני ממש ממש בלחץ והאם גוש אובאלי מוגדר היטב בגודל 7 מ״מ סונוגרפי שפיר ,ללא הספקת דם בתוכו זה מסוכן?
היי, הממצא שאת מתארת נשמע שפיר וכך אני מבינה גם הערכת הרדיולוג שבצע את הבדיקה. מכיוון שהממצא חדש, במקרים אלו מומלץ על us חוזר בתווך של מספר חודשים בכדי לוודא שטיבו לא השתנה. בכל מקרה חשוב שתבדקי ע״י כירורג שד עם תוצאות הבדיקה החדשות. בבריאות, דינה