ציסטה בשד- צלקת שלא נעלמת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 40 ללא ילדים. לפני כחצי שנה הופיע לי פצע קטן יחסית בשד שאובחן כציסטה. אני טופלתי במשחה נגד זיהומים מסוג בטאקורן ג'י. הפצע אמנם נסגר אך במקום בו היה נותר כתם שלא נעלם. האם זה תקין? האם מספיק להיות במעקב כל חצי שנה? אודה לך על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
היי חיה, לפי התיאור שלך ניתן להניח כי את מתארת ציסטה עורית שהזדהמה?? באם אכן כך ולא מדובר בממצא בשד עצמו מומלץ כי תשקלי לפנות לפלסטיקאי לשם כריתת הציסטה הנ"ל. המלצה זו מבוססת על כך כי ציסטות כאלו נוטות להזדהם באופן חוזר. במקביל תמשיכי כמובן במעקב שד אצל כירורג השד שלך בבריאות, דינה