חוסר התאמה בין בדיקת אולטרסאונד וממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביצעתי us של שדיים פעמים וממצאים הם: 4 גושים סולידייפ בגודל 0.7 במרחק 3-4 סמ מהפיטמה, גבולות לובולריים 1 בלתי סדירים, גוש סולידי נוסף במרחק 8סמ מהפיטמה, 0.8, כולם birad4b קיבלתי הפניה לביופסיה וממוגרפיה בממוגרפיה תקינה. איך ניתן להסביר את הממצאים אלו? מה עלי לעשות? האם כדי לבצעה ביופסיה? תודה
שלום רב לכל בדיקה יש מגבלות אם באחת הבדיקות יש ממצא שדורש בירור - לא כדאי להתעלם ממנו, צריך לברר אותו בברכה
שלום לך..גם אמלי לפני 4שנים כשגיליתי שחליתי בבדיקות us ולא בממוגרפיה וזה המזל הגדול שלי אז והבנתי שהממוגרפיה לא תמיד יכולה לראות גידולים במיוחד בשד צפוף ..באשר לתשובות שקיבלת חשוב לעזות ביופסיה ובימים אלו ממתינה אני לתשובות ביופסיה עם ממצאים דומים ..בהצלחה