ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמי אביבה ואני בת 41 בגיל 32 הרגשתי ב"גוש" בשד השמאלי, היות ואימי נפטרה מסרטן השד נלחצתי מאוד. מאז ועד היום אני נבדקת במרפאת שד באשדוד אצל ד"ר פאני גוכברג. כל בדיקות הממוגרפיה (נכון להיום) הראו רושם: ללא מממצא חריג בבדיקה אך היום נרשם בטופס הבדיקה בשד השמאלי: רקמה פברוגלנדורית - אסמטריה המראה לא מוגדר, כנראה שפיר. ממוקם ברביע פנימי עליון רושם: לא מוגדר, כנראה שפיר המלצה: ממולץ להפנות את האישה לבדיקת אולטראסאונד של השד. אני מאוד לחוצה, הבדיקה הקרובה אצל ד"ר גוכברג רק ביום שני 04.03.2002 יש אפשרות לשוחח עם מישהי ? תודה.
אביבה שלום רב, את מוזמנת להתקשר הערב, בין 16:00 ל - 19:00 לקו החם של אחת מתשע, ולשוחח עם אחת המתנדבות שלנו שיאזינו לך ברצון, וינסו לייעץ מניסיונן ובעזרת החומר התיאורטי הקיים ברשותן. בברכה, צוות אחת מתשע