שוב סונר-מבקשת עזרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זו שוב יפה שאלתי אתמול בקשר לסונר אנא עיזרו לי ומי שיודע יותר אשמח לשמוע את דעתו על הבדיקה שעלי לעבור תודה יפה
יפה אני מבינה שהמערכת הצליחה להדאיג אותך כהוגן, מבלי להסביר לך במה דברים אמורים. אין בפני כל הסיפור הקליני שלך (גילך, מימצאי הממוגרפיה וכ.) ולכן קשה לי להתייחס לפרטים. כרגע ממליצים לך לעבור בדיקה שהיא סוג של ביופסיית מחט תחת ממוגרפיה; הבדיקה לא נורא קשה, ונראה שממליצים לך לעבור אותה כדי להיות על הצד הבטוח.. כרגע אין לך סיבה אובייקטיבית ככה להילחץ. עשי את הבדיקה וכך תהיי יותר רגועה. אגב, מדוע רק בספטמבר? לא שזה דחוף רפואית, אבל המתח שלך..! נסי להקדים.
תודה לדר לאופר.אני בת 56 ואמא שלי נפטרה מסרטן השד אולי בגלל זה מקפידים יותר.הבדיקה נקבעה לספטמבר כי עד אז המחלקה בבית חולים השרון ודר' אלישיב הרופאה בחופש.
תודה לדר לאופר.אני בת 56 ואמא שלי נפטרה מסרטן השד אולי בגלל זה מ%F