פפילומה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, היתה לי הפרשה חומה מהחזה,הפיטמה, הופניתי לכירורג שהפנה אותי לאולטראסאונד ובדיקת פרולקטין- משם הפנו אותי לממוגרפיה וגלקטוגרפיה ע"פ התוצאות של האולטרא סאונד והממוגרפיה נמצאה איזושהיא ציסטה ע"פ תוצאות הגלקטוגרפיה נמצא פגם מילוי פוליפואידי בקוטר 2 מ"מ יכול להתאים לפפילומה. מה זה אומר??? מה זו פפילומה?
גידול שפיר. אל חשש.
פפילומה היא גידול לא ממאיר של תאי תעלת החלב בשד. בדר"כ מומלצת כריתת התעליות הנגועות על מנת להפסיק ההפרשה. מאחר שפפילומות כרוכות בסיכון יתר לתהליכים משגשגים אחרים בשד (תואר אפילו בעבודת מחקר שלנו), יש לוודא כריתה כירורגית ראויה ומעקב רציף דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי