זולדקס ומחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30.לפני כחודשיים סיימתי כימוטרפיה ,מאז אני מקבלת טמוקסיפן וזריקת זולדקס אחת לחודש. קיבלתי כבר שתי זריקות אך המחזור טרם הופסק .(יש לציין שגם בכימוטרפיה לא הפסיק לי המחזור). האם יש טעם להמשיך בזריקות?
עדי יש מקרים שהמחזור לא נפסק מיד עם הזריקות הראשונות, אבל בהחלט צריך להמשיך בהן. כדאי שתתייעצי על הנושא גם עם האונקולוג שלך. שאלי אותו/אותה באותה הזדמנות גם על האפשרות לקבל את הזריקה אחת ל 3 חודשים; זה אולי יקל עליך.
הי. גם אני בת 30. לאחר זריקת הזולדקס הראשונה ארזתי את כל הטמפונים והתחבושות והחבאתי אותם עמוק עמוק בארון... אחרי שבועיים קיבלתי מחזור... הוסבר לי שזה בהחלט יכול לקרות.