בדיקת דם שנתיים לאחר סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר ברוך שלום! אימי חלתה לפני שנתיים בסרטן השד, עברה כריתת שד חלקית, טיפול כימי והקרנות. בבדיקת הדם האחרונה יצאו לה ערכים גבוהים של: [ ESR [66mm ןשל פיברינוגן - 500 שאלותי הן : א. האם יכול להיות קשר בן המחלה לתוצאות הבדיקות? ב. ממה עוד זה יכול לנבוע? (האם הצטננות שהיתה מספר ימים קודם לכן יכולה להיות הסיבה?) בתודה מראש על תשומת הלב והאיכפתיות
שכחתי להוסיף כי אימי לוקחת סימוביל 20מג.
לא נראה לי קשור לסרטן השד. מדוע בוצעו בדיקות ESR ופיברינוגן? כדאי לדבר עם הרופא ששלח את אימך לבדיקות אלו. אלה לא בדיקות שגרה בסרטן שד.