לד"ר בן- ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! האם תוכלי לענות על שתי השאלות ששאלתי מה-18/2 ומה- 19/2 המון תודה מראש,לימור
דר' בן ברוך בחופשה ותוכל לענות לך רק בעוד יום-יומיים.
לימור יקרה, במצבה של אמך באם יש HER2 חיובי +3 או חיובי בבדיקה שנקראת FISH בהחלט מומלץ מתן טיפול כימי משולב הכולל הרצפטין וכמוטרפיה. במסגרת מגבלות סל הבריאות הרצפטין לא ממומן אלא לאחר טיפול שכולל אדריאמיצין. לגבי נזק אפשרי ללב, גם לאדריאמיצין וגם להרצפטין(בשילוב עם כמוטרפיה) פוטנציאל לפגיעה בלב. אם זה קורה ,זו פגיעה שניתנת לטיפול ושיפור. כל חולה שמקבלת טיפולים אלונמצאת כמובן גם במעקב בנוגע לכך. בהצלחה ד"ר בן-ברוך