שאלה לרופאה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני שלוש שנים סיימתי טיפול כימותרפי השבוע קיבלתי תוצאות של בדיקות דם, כולן תקינות למעט לויקוציטים 3.2 ונויטרופילים 1.79 נאמר לי שהערכים תואמים הגדרה של לויקופניה קלה שהיא כנראה השפעה ארוכת טווח של הכימו ושאין מה לעשות כדי לשפר חוץ מלקוות להחלמה ספונטנית. בנוסף נאמר שלא חלות עלי שום מגבלות. מה דעתך? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש צורך בנתונים לגבי בדיקות קודמות שלך. לכשעצמה הבדיקה אינה מדאיגה ואין צורך בטיפול מיוחד. אם היו בדיקות תקינות ועכשיו יש שינוי יש צורך במעקב
תודה את מיוחדת במינך נדירה באיכפתיות, בגישה אין כמוך