תרופות שאינן בסל הבריאות: טוקספין וגסטרופין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, הייתי רוצה לקבל אינפורמציה על התרופות שלעיל נ"ב התרופות אינן נכללות בסל הבריאות. לאחר כריתת שד והוצאת 15 בלוטות שמתוכן 14 נגועות לפני טיפול כימו שמעתי על תרופות אלה והייתי רוצה לקבל יותר מידע. מאוד מפחדת ומבולבלת - אסתר
אסתר יקרה, שמות התרופות כפי שנכתבו אינן מוכרות לי. יש תרופה מאד ותיקה בשם טמוקסיפן - טיפול הורמונלי. כמו כן יש תרופות בשם טקסול וטקסוטר - שתיהן מאד יעילות בסרטן שד ושתיהן נמצאות בסל הבריאות. קימת תרופה בשם גמציטבין (גמזר) שנמצאת בסל להתוויה של סרטן ריאות, לבלב וכיס שתן. זו תרופה עם יעילות בינונית בסרטן שד. קימים היום במרבית המכונים האונקולוגים בארץ מחקרים קליניים עם תרופות חדישות כגון טקסוטר והרצפטין במצבים כמו שלך, אנא פני לאונקולוג המטפל בך בנוגע לכך. בהצלחה ד"ר בן-ברוך