דלקת בנרתיק / דלקת אגן זיהומית

דיון מתוך פורום  קונדילומה, HPV, נגיף הפפילומה, צוואר הרחם, קולפוסקופיה וקוניזציה

23/02/2007 | 10:21 | מאת: דנה

בעקבות דלקת בנרתיק, כאב קל בבטן תחתונה, גרד והפרשות פניתי לטיפול וקיבלתי: דוקסילין, מטרוג'יל, אגיסטן. לצערי, התסמינים החלו בעת שהותי בחו"ל ולכן קיבלתי טיפול רק לאחר ששבתי ארצה - 28 יום לאחר תחילת הופעת התסמינים. ברצוני לדעת כמה דברים: 1. עד כמה זה נחשב מסוכן לחכות 28 יום עד קבלת טיפול? האם במהלך תקופה כזאת יכולים להיגרם כבר נזקים כמו דלקת אגן זיהומית? 2. האם הטיפול שקיבלתי מעיד על כך שאכן המצב כבר היה חמור ביותר, או שזה טיפול קלאסי לדלקת בנרתיק? האם הטיפול בדלקת אגן הוא אחר? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

ניתן להשיב לשאלתך רק לאחר פגישה של שיחה ובדיקה.

26/02/2007 | 11:54 | מאת: דנה

קשה לי להאמין שלא ניתן להשיב - לפחות לחלק משאלותיי - באמצעות פורום זה. לפי תשובתך, נראה לי שמשום מה אין רצון אמיתי לענות ולעזור - לפחות במידת מה. ואם אכן לא ניתן להשיב כלל, עבור מה הוקם פורום זה בעצם? חבל. תודה, דנה

התייחסותי בין שאלותיך: 1. עד כמה זה נחשב מסוכן לחכות 28 יום עד קבלת טיפול? ***שאלתך מאד מדויקת אך אין לרפואה תשובה כה מדויקת. כעיקרון ראוי לטפל בהקדם האפשרי וכל דחיה, כמו זו שלך עלולה לגרום להחמרה ולסיבוכים. האם במהלך תקופה כזאת יכולים להיגרם כבר נזקים כמו דלקת אגן זיהומית? ***בסכוי נמוך עלולים. 2. האם הטיפול שקיבלתי מעיד על כך שאכן המצב כבר היה חמור ביותר, או שזה טיפול קלאסי לדלקת בנרתיק? האם הטיפול בדלקת אגן הוא אחר? ***קבלת טיפול לדלקת באגן.

מנהל פורום קונדילומה, HPV, נגיף הפפילומה, צוואר הרחם, קולפוסקופיה וקוניזציה