קנדילומה.

דיון מתוך פורום  קונדילומה, HPV, נגיף הפפילומה, צוואר הרחם, קולפוסקופיה וקוניזציה

08/10/2021 | 04:09 | מאת: עמית 1

שלום, אני בן 26 והובחנתי עם קנדילומה ליפני מספר ימים . 1.רציתי לדעת איך ניתן לדעת שהחלמתי וכמה זמן עובר עד להחלמה? 2​לאחר ההחלמה האם עליי להודיע על כך שנדבקתי בעבר בקנדילומה לכל בת זוג עתידית והאם אני מסכן אותה? 3.קראתי שהיבלות יכולות לעבור מעצמן, האם זה נכון? אם כן האם יש יתרון בלתת להן לעבור לבד או שבכל זאת כדאי לטפל? 4.האם עליי לשנות משהו באורח החיים לאחר שנודע לי שנדבקתי או שאוכל לחזור לפעילות מינית רגילה לאחר ההחלמה בדיוק כמו בעבר? תודה מראש.

1.רציתי לדעת איך ניתן לדעת שהחלמתי ? =לפי קולפוסקופיה ובדיקת HPV PCR וכמה זמן עובר עד להחלמה? = אין לדעת מראש 2​לאחר ההחלמה האם עליי להודיע על כך שנדבקתי בעבר בקנדילומה לכל בת זוג עתידית והאם אני מסכן אותה?= אם בדיקת HPV PCR תהיה תקינה אין צורך שתודיע 3.קראתי שהיבלות יכולות לעבור מעצמן, האם זה נכון? = נכון ב 22% מהמקרים אם כן האם יש יתרון בלתת להן לעבור לבד או שבכל זאת כדאי לטפל?= לשיקולך אבך צריך לוודאת זאת בקולפוסקופיה וב HPV PCR 4.האם עליי לשנות משהו באורח החיים לאחר שנודע לי שנדבקתי = כדאי להרתיח תחתונים ומגבות אוכל לחזור לפעילות מינית רגילה לאחר ההחלמה בדיוק כמו בעבר?= תוכל

29/10/2021 | 04:19 | מאת: עמית 1

הבנתי שחלק מהבדיקות האלו הם לנשים בלבד(אולי אני טועה?), האם ישנה בדיקה גם לגברים? אם כן מה רמת הדיוק של הבדיקה והיכן ניתן לבצע אותה? שוב תודה.

מנהל פורום קונדילומה, HPV, נגיף הפפילומה, צוואר הרחם, קולפוסקופיה וקוניזציה