קונדילומה - שאלה

דיון מתוך פורום  קונדילומה, HPV, נגיף הפפילומה, צוואר הרחם, קולפוסקופיה וקוניזציה

29/11/2006 | 23:27 | מאת: אסתי

ד"ר וקסלר שלום רב , שאלתי היא כזו - בשבוע הבא יש לי תור לטיפול בלייזר בקונדילומה עם מספר נגעים ממנה אני סובלת כחודשיים וחצי. העניין הוא שהשבוע, לראשונה, שמתי לב להעלמות של מספר נגעים והצטמצמות של אחרים וזאת לאחר שהחודשיים האחרונים התאפיינו בהופעת נגעים חדשים וגדילה של הקיימים. האם כדאי לדחות את הטיפול בלייזר? (אולי ייעלמו עוד ויחסכו כאב מיותר) ושאלה נוספת - האם הטיפול כואב במהלכו וכן, האם ייתכן כאב מאוחר יותר (לאחר ההחלמה) בזמן מגע מיני כתוצאה מהטיפול?

30/11/2006 | 09:06 | מאת: תמי

בודאי שהסרה בלייזר כואבת. אני אשמח לעזור בהתנדבות כי יש ברשותי 4 בקבוקים שקבלתי מארה"ב עם תמיסה טבעית שמסירה קונדילומה באופן מעולה והם נותרו אצלי בעודף כי לא נדקקתי להם אחרי שימוש בבקבוק יחיד שהספיק לי - אז למה לא לעזור לנזקקים לא רוצה תמורה. מעדיפה לעזור מאשר להמשיך להחזיק אותם סתם כך. אפשר לכתוב לי [email protected] יום נפלא .

01/12/2006 | 07:55 | מאת: ענבל

היי תמי כתתבי לך מייל ואשמח להעזר בץמיסה. אנא השיבי לי בהקדם ואודה לך על כך. ענבל

שלום, לא כדאי לדחות משום שברגע אחד יכולים פתאום להתפרץ עשרות נגעים. לגבי כאב בטיפול אני יכול לענות רק לגבי הדרך שבה אני מטפל: ההרדמה היא עם ספריי ואין שום כאב בטיפול. אני מדגיש - אין שום כאב בזמן הטיפול. לאחר מכן יש כאב או אי נוחות כמו של כוויה קטנה במקום שחולפת אחרי שבוע בטיפול מיוחד שאני מסביר אותו אחרי הטיפול. בברכה ד"ר שרגא וקסלר 052-2453662 www.genicolog.net

מנהל פורום קונדילומה, HPV, נגיף הפפילומה, צוואר הרחם, קולפוסקופיה וקוניזציה