אין הפריות

דיון מתוך פורום  פוריות חברתי - תמיכה

27/05/2013 | 15:48 | מאת: קאלי

היי בנות , אני קוראת כאן מדיי פעם ואתן באמת נותנות כח..אז באמת ישר כח ובשורות טובות לכולן. אני חייבת לשתף ולשאול - אחרי IVF ראשון שנשאבו 6 ביציות ולא הייתה הפריה אחת ! עקב ביציות צעירות (מינון נמוך של הורמונים עקב גירוי יתר באחת ההזרעות - לא רצו לקחת סיכון). האמת זה התרחיש האחרון לו ציפיתי. הפחד הגדול שלי היה שהביציות פגומות , היום נפגשתי עם הרופא והוא אמר שהמינונים היו נמוכים מדיי והכל בסדר עם הביציות ואחרי זריקת אוביטרל לא ניתן להבשיל אותן. שמעתן על דבר כזה ? יכול להיות שתזמון השאיבה לא היה נכון ? הרי עושים מעקב זקיקים ובדיקות דם . הוא הביא לי פרוטוקול חדש משופר , אבל עם כל הנכונות שלי להסתכל קדימה זה מאוד מטריד אותי העניין של הסבל המיותר הזה זריקות ריצות הרדמה והכל היה לחינם ... אשמח להארות ..

לקריאה נוספת והעמקה
28/05/2013 | 10:37 | מאת: נועה

אלו רגעים מאכזבים וקשים מנשוא. אחרי מסע מפרך של זריקות ובדיקות זה יכול לפרק את הצורה ולכאוב מאד שלא מגיעים להפריות. אבלללללללל גדול: זו פעם ראשונה. הרופא שלך בעיני מצויין אם הבין שאת רגישה ועלולה להגיע לגירוי יתר, והוא שומר עלייך שלא תגיעי לשם. מוכר לי מאד העניין כי אני אחת שהגעתי לגירויי יתר כמעט בכל הפריה. לוקח זמן ללמוד את הגוף ואת תגובותיו, כל טיפול הוא מלמד ומכוון לאיך לעבוד עם הגוף שלך. זה שלא היו הפריות כפי דברי רופאך - הוא צודק, זה מן הסתם בגלל חוסר בשלות הביציות. אוביטרל באמת לא יוכל לעזור לביציות שלא בשלו מספיק. מכאן צריך לצעוד עם הראש מורם קדימה, לפעם הבאה שבא הרופא יידע לכוון את רמות ההורמונים כך שתהיינה הפריות מצויינות. אם בא לך, ספרי בת כמה את, ומה חווית לפני ההפריה הזו? שולחת לך (((((((חיבוק)))))) ומספרת לך שעם התמדה וצעידה איטית קדימה - בסוף מצליחים!

30/05/2013 | 11:21 | מאת: קאלי

איזה קטע הגבתי לך באותו היום ומהאפליקציה אני רואה את התגובה וכאן לא ? מוזר ...

30/05/2013 | 11:40 | מאת: קאלי

בת 32 , מנסים כשנתיים להרות. אחרי 4 הזרעות ללא הורמונים, 3 הזרעות עם הורמונים גירוי יתר אחד IVF אחד לא מוצלח ו 0 בטאות .. :-( מחזורים סדירים , צילום רחם תקין בדיקות תקינות זרע מעט חלש של הבעל אבל הרופא אמר שזה לא משהו דרסטי.. בגדול שומרת מאוד על אופטימיות , אני בן אדם מאוד מאמין שזה ככה באמת שומר על שפיותי , אבל יש שבירות מדיי פעם כמו השאיבת סרק הזאת .. פשוט הייתי בשוק שהיא התקשרה ואמרה שאין הפריות אבל גם את זה עברנו , או השאלות של החברות במיוחד אלא שהתחתנו אחריי וכבר חובקות ילד או בהריון .. אני הכי מפרגנת בעולם אבל באמת לא יעזור אם כל שיחה תיפתח במה קורה או מה חדש ? לא יכולה לשמוע את המה חדש הזה ! אבל אני באמת מנסה לשמור על איפוק ולהבליג ...(תלוי מה מינון ההורמונים באותו החודש ..חחחח) בכל אופן עכשיו בהפסקה של חודש עקב אירוע משפחתי ולפעם הבאה יש כבר פרוטוקול חדש ! וב"ה טיפול אחרון ! תודה על המילים החמות , שולחת חיבוקים בחזרה , והצלחה רבה לכל הבנות כאן ! שכולן תתבשרנה במהרה בבטא שמנמנה ומתוקה !

מנהל פורום פוריות חברתי - תמיכה