האם יתבצע הריון לאחר כריתת רחם וחצוצרות
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הוצאתי את הרחם וחצוצרות לפני שנה אך יש לי ביוץ הבנתי מהרופא ולא הוצאו השחלות בכדי שהגוף לא יזדקן ויהיו תופעות גיל המעבר, האם יכול להיות הריון מחוץ לרחם? כי אין רחם אך בתוך השחלות ? אולי שאלה טיפשית מצידי אך אני מרגישה ככה כואב החזה כל הגוף כואב יש לי צרבות כמו בהריון מרגישה לא טוב אנא ענה לי אני לא מרגישה טוב מרגישה כמו בהריון.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, נכון שהשארת השחלות מאפשרת ביוץ, אבל הריון מצריך גם תא זרע שמפרה את הביצית. במקרה שלך מפגש כזה אינו אפשרי ולכן החשש מהריון חסר כל בסיס. מקווה שעהיתי על השאלה.