כמה שאלות לגבי מחזור חודשי
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב וחג שמח אני יודעת שהמחזור החודשי הוא בעצם נשירה ופירוק של רירית הרחם שהתעבתה על מנת לקלוט עובר צעיר. א. האם אפשר להגיד שהווסת "מנקה" את הרחם וצוואר הרחם? ב.והאם ככל שהדימום מסיבי וחזק (זאת אומרת דימום מלא ולא רק כמה הפרשות) זה יכול להראות לנו שהגוף בריא יותר מבחינה נפשית ופיזית? ג. לאחר צילום רחם הדיו שמפזרים בחלל מופרש ויוצא בשתן? הוא גם סוג של מנקה את החלל? תודה מראש
מאי שלום ושנה טובה, א. ניתן לראות בוסת כתהליך של ״ניקוי״. ב. וסת רגילה נמשכת 2-7 ימים ואין היא מעידה על חוסנו של הגוף. עם זאת במצבי חולי מסוימים יכולה גם הוסת להשתנות. ג. החומר הוא יוד ולא דיו. הוא אינו מיועד לניקוי אולם ישנה אמירה מקובלת שחומר הניגוד עשוי ״לפתוח״ מעברים חסומים חלקית ולשפר את סיכויי ההתעברות לאחר צילום רחם. שנה טובה ופוריה.