כאבים בנרתיק בזמן ווסת
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, תמיד בימי הווסת הראשונים אני חשב כאבים נוראיים בנרתיק שממש מקשים עלי לעמוד, אני חצי שנה אחרי לידה שניה ותמיד הכאבים הם ביומיים הראשונים ואז עובר, האם יש לכך סיבה? באיחוד שכאבים אלה החלו לאחר הלידות ולא היו לפני. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורטל, ייתכן שיש הסבר לסיפור שאת מתארת. הוא יכול להיות קשור בשינויים המתרחשים בזרימת הדם האגנית בזמן וסת או באנדומטריוזיס. על מנת לאבחן נכונה יש לבצע בדיקה יסודית. אם תהיי מעונינת בפגישה התקשרי לאיה מדיקל 037646930. רפואה שלמה