מפחד! שאלה לד"ר גלבוע

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

27/06/2013 | 20:38 | מאת: A

בן 18, ביסקסואל. מצטער על תיאורי הפנטזיות הגרפיים שאביא בהמשך, לצערי אני חייב... לאחרונה במהלך אוננות פנטזתי על יחסי מין עם זוגתי, במהלכם החדירה לי אצבעות לפי הטבעת(אני גבר שנהנה מהפרוסטטה שלו), לפתע התמונה בראש באופן אסוציאטיבי התחלפה לתמונה בה האצבעות מוחדרות לי לאיבר מין נשי, ובאופן מלחיץ נשארתי ער מינית. הדבר העלה חששות לאחר מכן והחלטתי "לבחון" את עצמי מול פורנוגרפיה בה מוצגת אישה מעונגת. ניסיתי לאונן תוך שאני מנסה לדמיין את עצמי מרגיש הכל במקומה ולאחר כמה זמן שוב התעוררתי מינית, שוב מותקף פחד. האם העוררות המינית בשני המקרים נבעה מעצם המחשבה על עונג נשי? או מעצם המחשבה על עונג שניתן לי ע"י מישהי/ו אליו/ה אני נמשך? או שמא זהו סימן טרנסג'נדרי כלשהו? אציין כי מעולם נהניתי מהגבריות שלי, מאיבריי הגבריים, מהשעירות הגברית(זקן וכו'), הקול הגברי, ומשאר מאפיינים גבריים, לא הראיתי בעבר סימן נשי כלשהו ותמיד ארצה להישאר עם גופי הגברי איתו אני מרגיש שלם ומרוצה. מעולם הרגשתי טוב עם "תפקיד הגבר" בסיטואציות וקשרים שונים בחיי, ועם הלבוש והמראה גברי. בבקשה עזרה! אני מפוחד נורא ובקושי מצליח לחשוב על דברים אחרים.

28/06/2013 | 09:04 | מאת: A

לא יודע האם זה רלוונטי או משנה, רק אציין שהמשיכה שלי לאורך כל שנותיי מאז שאני זוכר את עצמי היא תלוית אדם אינדיבידואלי ולא תלוית מגדר. אני יכול להימשך משיכה עצומה לאישה ומשיכה עצומה לגבר. אני נמשך מינית לבת זוגתי כמו שלא נמשכתי לאדם מימיי, אני נהנה מיחסי מין איתה ומהחדרה וגינלית.

29/06/2013 | 11:13 | מאת: A

הגעתי למסקנה שעצם המחשבה על עונג מצד א/נשים אליהם אני נמשך הוא מה שגירה אותי, אני מרוצה כגבר ואין לי שום עניין שלא להישאר עם גופי ואיברי הנוכחיים. מצטער על ריבוי ההודעות, אני סובל(ומטופל) מהפרעת חרדה, סוג של OCD שהתחום שלו הוא מיני בין היתר, מדי פעם אני חווה התקפי חרדה עם דפוס דומה. באותם רגעים השמיים כנופלים עלי, ההתגברות אחרי ההתקף יכולה לקחת חודש ויכולה לקחת יומיים. לא נעים.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים