האם אני הומו?

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

15/02/2013 | 12:57 | מאת: מני

אני דתי בן 20, ואני מרגיש תופעה מוזרה. מצד אחד, אני נמשך למראה נשים. כלומר: מראה הפנים, וצורת הגוף החלקה וכו'. מצד שני, אני לא אוהב את איבר המין הנשי והמראה של אחוריים גדולות. לבינתיים מצאתי משהו אחד מושלם, שאני נמשך אליו: יש לי חבר שנראה ממש יפה, ויש לו גוף חלק כמו לאשה, בלי החסרונות שהזכרתי. אני ממש אוהב אותו ונמשך אליו. חוץ ממנו, אני ממש לא נמשך למראה הגברי עם השרירים וכו', וכל מה שנקרא מושך בגבר. מה זה אומר עלי - האם אני הומו? ומה שיותר מטריד אותי: איך עלי להתמודד עם המשיכה לבחור היפה ההוא - האם קשר של מגע קל (אבל לא יחסים ממש) יספק את התשוקה, או עדיף להשלים עם זה ולא להתקרב אליו? אבל זה ממש קשה - כי אין לי שום תחליף, ואני נפגש כל היום עם הבחור ההוא.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מני, לאורך גילך הצעיר מאוד וסוג הבחורים שאתה נמשך אליהם, שום דבר לא נראה לי סופי. כרגע אתה עונה על ההגדרה של ביסקסואל: http://www.shrink-friendly.co.il/?p=187 מתיאוריך לא ברור לי האם הבחור שאתה נמשך אליו הוא הומו ומעוניין במגע אתך, שכן אתה כותב שאתה רואה אותו על בסיס יומיומי (צבא? ישיבה?) חשוב מאוד לוודא זאת לפני שאתה עושה את הצעד הראשון, משום שבחורים סטרייטים בגיל הזה הומופוביים מאוד. על כל פנים, כל מגע מיני מתחיל ממגע קל, אין ספק שמגע כזה יספק אותך במידה מסוימת, אך לא תדע בדיוק עד שלא תנסה וגם אין כל ערובה שהמגע הקל יישאר קל. לדברים יש דינאמיקה משלהם והתפתחותם תלויה כמובן ברצון של שני הצדדים. הרתיעה מאיבר המין הנשי עצמו, ובוודאי שמאחוריים גדולים, בגיל שלך שכיחה למדיי ואיברים אחרים (למשל, חזה) הם מקור המשיכה. בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

17/02/2013 | 10:45 | מאת: מני

תודה רבה! בשורה התחתונה אני נמשך אך ורק לגבר אחד, החבר ההוא. אין עוד שום גבר שמושך אותי, אך לעומת זאת אני נמשך לנשים רבות יפות שאני פוגש במהלך החיים. * הבחור ההוא הוא לא הומו, לפחות לא מה שידוע לי. אני מדבר על ליטוף פה ושם, חיבוקים וכאלה דברים. לא יהיה שייך מבחינתו יותר מזה. בכל אופן כשאני מסתכל עליו זה גורם לי תשוקה רבה. האם עלי פחות להיות באזור שלו(דבר שכמעט מופרך במציאות בישיבה ובכיתה ביחד)? הרי מילא היה לי אפשרות לספק את היצר באופנים אחרים - אבל אני לומד בישיבה ואין לי שום דרך? וכמו שאמרתי, אני גם לא נמשך לעוד בחורים בישיבה וכו', רק לנשים אחרות.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים