שאלה שמטרידה הרבה..

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

22/04/2012 | 02:23 | מאת: didu

שלום, אני לא בטוח אם זה קשור לפה אבל לא מצאתי מקום אחר בפורום. אני נער בן 16.7, הטרוסקסואל, נמשך לבנות אבל יש לי בעיה אם משיכה ל bdsm ופנטזיות מיניות מזוכיסטיות שגורמות לי לדיכאון כבר הרבה זמן, השאלה שלי זה האם הפנטזיות האלה לצורך השפלה בישביל להגיע לסיפוק מיני "נחרטו" בי לכל החיים? כי באינטרנט רשום שזה סטייה מינית וזה תמיד יהיה חלק ממני. ואני פשוט מתחרפן כי אי אפשר להגשים בכלל את הפנטזיות האלה וגם אם הייתי יכול לא הייתי רוצה.. איך אפשר להגדיר את הזהות מינית שלי ככה? אני כמו יצור שבחיים לא תהיה לי זוגיות נורמלית, וזה כל הזמן שובר לי את הלב ומראה לי שאין לי תקווה לחיות.

לקריאה נוספת והעמקה
22/04/2012 | 11:43 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום Dudi, הצער שלך נוגע ללב. הסקת מסקנות מאוד מרחיקות לכת וגורפות והדיכאון בתורו הגביר את המחשבות הללו. לכן, אתה חייב לפנות בדחיפות לייעוץ פסיכולוגי פנים אל פנים כדי לעשות סדר בעניינים ולא לסמוך על מידע שאתה דולה מהאינטרנט. אתה נמצא בגיל ההתבגרות, שהוא רווי מיניות ומשברים וכמעט לכל אחד קשה בו. קשה מאוד לדעת, וזה ניתן לבירור רק תוך כדי טיפול, האם הפנטזיות המאזוכיסטיות עומדות בפני עצמן או שמא הן מהוות חלק מהדיכאון עצמו. לכן, יש לטפל קודם כל בדיכאון. מעבר לכך, מניסיוני, רק במקרים מעטים מאוד נטיות כאלו מונעות זוגיות. יש אנשים שיש להם פנטזיות מיניות מאזוכיסטיות, אך הם מממשים אותן כך או אחרת מחוץ לקשר הזוגי ומסוגלים לתפקד מינית ביחסי מין שאינם כוללים את המרכיב הזה וליהנות מהם מבחינות אחרות (בעיקר מבחינה רגשית). יש גם נשים שאין להן נטיות כאלו והן מוכנות להיכנס לתפקיד, כמובן לאחר שנבנה קשר של אמון. מעצם ריבוי האתרים העוסקים בכך אתה יכול להבין שמדובר בתופעה רחבה מאוד. המלצתי החד-משמעית לפנות לטיפול פסיכולוגי קודם כל בדיכאון שלך ולדבר על מצוקותיך. העובדה שאתה נשאר איתן לבד מול האינטרנט שבו אתה דולה מידע שמגביר את מצוקתך מחמירה מאוד את המצב. בקש להוריך למצוא עבורך פסיכולוג. הם אינם חייבים לדעת את תוכן הפנטזיות. גיל ההתבגרות מציב בפני כל אחד לחצים רבים ואתה יכול להציג את סיבה הפנייה ככזו, ואף להוסיף שהדבר מפריע לך להתרכז בלימודים. אשמח להתעדכן. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

25/04/2012 | 00:23 | מאת: dudi

הייתי בטיפול פסיכולוגי 5 מפגשים (נגמר כסף כי זה טיפול פרטי),הפסיכולוג טען שזו פנטזיה שאני צריך להפסיק להתכל עליה ולחשוב עליה, אבל זה לא עזר. וגם הטיפול לא עזר לי אפילו קצת..אני סובל כבר 7 חודשים מזה, פשוט כללה. זה רק הולך ומחמיר, בהתחלה היה לי דיכאון וממש רציתי להתאבד, קשרתי את עצמי אם החוט מסביב לגרון, עמדתי על הסולם ופשוט לא יכלתי לקפוץ. פחדתי. אבל לאט לאט הדיכאון הפך לעצביים אין סופיים שפשוט בא לי ללכת ברחוב ולהרוג מישהוא זה כאילו אני נלחם בראש אם משהוא שאין לי עליו שליטה. נסיתי גם "לקבל" את הפנטזיות האלה ואני לא מצליח, זה כאילו ממש לא אני. בבקשה תגיד לי לאן אני יכול לבקש עזרה.. אני לא יכול לצאת מהחור הזה.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים