ילדים והומוסקסואליות :(

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

21/03/2012 | 01:28 | מאת: אופק

ד"ר גידי היקר, שלום לך איני רואה טעם בחיים ללא זוגיות וילדים. מבחינה זוגית אני די בורח מלחפש אחר הגבר המתאים עבורי כבר שנים רבות. הזמן עובר ואני כבר בן 32!! ודי מתוסכל מהעניין. אני די דואג להעשיר את עצמי בשעות הפנאי רוחנית ופיזית באימוני כושר ודואג לעצמי, אך מרגיש נטע זר בתוך הקהילה ומזמן הפסקתי לצאת למקומות בילוי של גייז. תאורטית הייתי מעדיף באישה גם אם זה ויתור על חיי מין עם גבר או התנזרות מסקס לחלוטין. אני מרגיש בדיכאון לאחרונה מהעניין וכל יום שעובר העצבות גוברת ואיני יודע כיצד לנתב את עצמי מהמקום שאני נמצא בו.אחרי הכל בוא ונודה באמת בהתאם לנתונים בשטח ככל שמתבגרים זה הופך את זה למורכב יותר. היו לי מעט מערכות יחסים זוגיות עם גברים ואת רוב זמני הקדשתי ללימודי תארים-עבודה כמושא בריחה מהתמודדות עם האני העצמי, הזוגיות ומה שביניהם..אודה לתגובתך בנדון מתוך ניסיונך הרב. ד"א אני איני מאמין בזוגיות עם גבר וילדים מהסיבה שלעניות דעתי היא איננה בריאה לילד ולא רק מסיבת החינוך עליו גדלתי. כיצד מפיגים סימפטומים של דיכאון הנובעים מהגיל ומסטטוס של בריחה רבת שנים מהתמודדות שתארתי כנ"ל? תודה מראש, מעריך..

לקריאה נוספת והעמקה
21/03/2012 | 15:24 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אופק, אתה אכן מחזיק באחת האמונות האופייניות לאנשים בדיכאון והיא "הכללה מוגזמת". במילים אחרות, אתה כורך את הזוגיות שאינך מוצא בילדים שאין לך ומתייחס אל שני הדברים כמקשה אחת, כשעל הדרך אתה גם מזכיר את הקושי שלך להשתלב בקהילת הגייז. כלומר, "ארגת" לעצמך במו ידיך "שטיח" מהדאגות שלך. ראשית, מעורבות בקהילת הלהט"ב היא עניין של דרגה. יש אנשים שאינם מעורבים כלל וכלל, מצאו זוגיות וחיים בשלווה. איש לא יודע על קיומם של זוגות אלה כמעט. יש כאלה שהם חלק בלתי נפרד מה"קהילה" ויש להם זוגיות ויש כאלה שהם חלק בלתי נפרד ממנה ואין להם זוגיות. בתוך כל אחת מהקבוצות הללו יש כאלה שיש להם ילדים ויש כאלה שלא. גם רומא לא נבנתה ביום אחד והמלצתי לך ללכת צעד אחר צעד, קודם לבדוק מה מונע ממך למצוא זוגיות ואחר כך לדון בנושא המשפחה והילדים. מטיפול באנשים הנמצאות בקבוצות להורות אחרת התרשמתי שבניגוד לאוטומאטיות שבה מובאים ילדים לעולם במשפחות סטרייטיות (למעשה, כברירת מחדל), כאן מושקעים הרבה יותר חשיבה ותכנון, אבל בוא באמת לא נרתום את העגלה לפני הסוסים. נראה שהכל מתחיל ונגמר בקבלת הנטייה המינית שלך וכדי לעזור לך בכך הייתי ממליץ על ייעוץ אצל מטפל גיי-פרנדלי. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטין http://www.shrink-friendly.co.il

21/03/2012 | 23:23 | מאת: אופק

תודה על תגובתך המהירה. האם דרך קופ"ח ניתן למצוא לפי דעתך מטפלים פוטנציאליים העוסקים בייעוץ? מעניין איך אתה אוגר תעצומות נפש לשמוע ככ הרבה סיפורים של מטופלים/מתייעצים שמאחוריהם מטענים כבדים לעיתים שמצריכים המון כוחות נפש. דעתך בעניין של התקדמות עקב בצד אגודל ברורה. איני יודע למה אני חושש מאוד מגילי(32) בשל קידוש הצעירות בפרט בקהילה הגאה והקושי שלבטח שמעת גם ממטופלים מעל 30. (אני נראה בסביבות גיל 28)

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים