בירור המצב

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

12/12/2011 | 12:52 | מאת: אלון

שלום מאז שאני קטן, בן 13 בערך (היום בן 21),אני זוכר את עצמי עם נטיה מינית לנשים אבל לא נשים רגילות אלא נטייה לנשים שריריות וחזקות וזה מה שמושך אותי מאוד ומגרה אותי ואין לי שום משיכה לאיברים ה"מכוסים" שבה (חזה ומה שלמטה..) אלא למראה שרירי של אישה בלבד. יש לציין שאין לי שום משיכה לגברים, לא משנה איך הוא נראה אין לי משיכה לגבר... אז בבקשה אני נמצא במצב של אי וודאות גמור ואני רוצה לדעת מה ההגדרה שלי הומוסקסואל הטרוסקסואל ביסקסואל? והאם אפשר לשנות את הנטייה הזאת לנטייה רגילה כמו של כולם? כי אני רוצה להקים משפחה עם אישה רגילה ולהיות ככולם ולא יוצא דופן... ושאלה אחרונה בבקשה ממה זה נובע הנטייה הזאת ? ואיך מטפלים בה ? תודה רבה לכם אשמח לקבל תשובה מפורטת כי לא נעים לי לדבר על זה בגלוי..

לקריאה נוספת והעמקה
12/12/2011 | 13:06 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אלון, אין שום מניעה לפתח זוגיות ולהקים משפחה עם אישה שרירית. נשים מתאמנות היום בחדרי כושר, חלקן משתתפות בתחרויות Ms. Fitness ויש אפילו נשים בודיבילדריות שנמשכות לגברים. יש גברים שנמשכים לכך ויש גברים שלא. עדות לזוגיות עם אישה כזו: http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3774664,00.html אמנם המראה הפופולארי היום הוא של אישה רזה עד כדי אנורקטיות, כפי שניתן לראות על דוגמניות, אך זה עניין של אופנה ויש בהחלט גברים שנמשכים לנשים שמנות, מבוגרות, נעריות (טום בוי) וגם שריריות. אין לכך כל קשר להומוסקסואליות ואין גם כל דרך לשנות זאת. הואיל ואתה צעיר מאוד, ייתכן שבמשך השנים תיצור קשר רגשי טוב עם בחורה שלאו דווקא נראית שרירית והוא ייצור גם משיכה מינית, אבל אין כל סיבה לשנות את המצב הקיים. יש מאמנות כושר רבות שיש להם מחזרים רבים, חלקן חטובות יותר וחלקן שריריות ("מנופחות") יותר. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

12/12/2011 | 13:23 | מאת: אלון

תודה רבה ד"ר אבל עדיין אני חושב שאני ירצה להקים בית עם בחורה "רגילה" ואני שואל האם אני יוכל לקיים איתה יחסים אינטימיים כמו שצריך? וכמו שאמרת שאולי אני יצור קשר רגשי טוב שישפיע גם על המשיכה, האם זה יכול להחזיק מעמד במשך שנים, להקים משפחה ?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים