מבולבל....

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

24/11/2011 | 01:58 | מאת: ג'ון

שלום, אני חייל בן 20, ומאז ומתמיד היה לי יצר מיני חזק מאוד, מאז החטיבה מאונן לפחות 4 פעמים ביום, וגם סקרן.... לצערי... בעיקרון אני יכול להגיד שאני נימשך לנשיות, אגס או שעון חול, גוף מלא בנשים, בשרני, ממש לא רזה, אבל שיהיה נשי. בכל מיקרה, לארסנל הזה של מיגוון נשים , הצטרפו גם קוקסניליות, ולפני שנתיים שלוש גם קרוסדרסרים- רק נשיים מאוד....וכרגע אני מאונן בערך 80% מהפעמים על קוקס וקרוס. באתרי הכרויות דמוי אטרף, אני מתחיל עם הרבה קרוס וקוקס, שמגרות אותי מאוד! אך לאחר שפיכה, (מאוננות - לא העזתי להוציא לפועל כלום) יש לי הרגשת חלחלה, גועל, וניתוק.... כאשר האוננות היא על נשים, אחרי שפיכה, פשוט אין לי ייצר ואני נייטרלי.... מה קורה לי? למה אני נמשך לבנים נשיים שמתלבשים ? אמור להיות לי דייט עם קרוס בקרוב... ואני מפחד.... אני לא יודע מה לחשוב..

לקריאה נוספת והעמקה
24/11/2011 | 11:13 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום ג'ון, אנסה לעזור לך לעשות קצת סדר בבלבול, למרות שבגילך הצעיר מאוד הבלבול הוא חלק מהחוויה ההתפתחותית. הייתי מפריד, קודם כל, בין עצמת הדחף המיני ובין אובייקט המשיכה המינית. עצמת הדחף המיני שלך נורמאלית ואינה יוצאת דופן לבחור בן 20. כמו בכל תופעה אנושית אחרת, קיימים הבדלים בין-אישיים ולכל היותר, ניתן לומר שאתה מתקרב לגבול העליון. כל זאת בהנחה שהעניין בשליטה והעיסוק במין אינו פוגע בתחומי חיים אחרים. תחושת הגועל שאתה מרגיש אחרי אוננות על טראנס וקרוס היא ביטוי לפאניקה הומוסקסואלית (כלומר, פחד להיות הומו) ועולה בקנה אחד עם החרדה שאתה מרגיש לפני הפגישה עם הבחור שהכרת ברשת. הכיוון הכללי שאתה מתאר הוא משיכה לאובייקטים נשיים, גם כשמדובר בנשים של ממש וגם כשמדובר בטרנס וקרוס. כלומר, הנשיות היא שמעוררת אותך במגוון צורות. באתרי פורנו יש ז'אנר שלם, גדול ומבוקש, של Shemale, כלומר טראנסקסואלים המקיימים יחסי מין עם גברים והצופים בו הם גברים סטרייטים ולא הומואים. לכן, אינני חושב שיש מקום לדאגה שתהפוך להיות הומו של ממש המקיים יחסי מין אך ורק עם בחורים שאינם נשיים בצורה קיצונית כמו זו שתיארת. הגבול העליון של גיל ההתבגרות עלה מאוד ומנקודת מבט מקצועית, אני רואה בך עדיין מתבגר. בתור שכזה, אתה חוקר תופעות ועדיין מגבש את זהותך המינית. כל מה שאתה מתאר טבעי ונורמאלי לגילך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

24/11/2011 | 23:37 | מאת: חסוי

האמת שברפרוף מהיר בין הפורומים אתה יכול לגלות הרבה מתבגרים שמוטרדים מדחף מיני, אני מניח שזה משום הרצון לבחור ולשלוט על עניינים. שעון חול זה בטח לא מבנה גוף גברי והרבה גברים סטרייטים מתארים אותו כדבר שמושך/מעניין אותם ומעורר אותם מינית. עכשיו ככה אתה אומר שאחרי סיום כל הריגוש המיני עם נשים אתה חש נטרלי-אדישות-נרגעים העניינים ועם טראנס וקרוס אתה חש גועל. אני חושב שזה אומר משהו. . . היום יש הרבה אתרי פורנו מושקעים מאוד "חינמים" ומקוטלגים לפי קטגוריות ולפי ריטיינג צפייה=>מנערים לזקנים,מגרמנים לאפרו אמריקאים מהומואים לסטרייטים מקונדום לתרומות בבנק הזרע מחלקים לשעירים, וגירוי מיני זה הרי דבר שהולך ונע קדימה. . . כלומר כל הזמן דרושה עוצמה גבוהה יותר לא פלא שאתה בודק אפשרויות נוספות צריך לעשות הבחנה מה המרכזיות שלך לבין הגיוון, וטוב שיש לכל סיר מכסה(:

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים