נסיון ראשון עם גבר

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

26/08/2011 | 16:41 | מאת: מתנסה

ד"ר גידי שלום לפני יומיים התנסיתי לראשונה עם גבר, משהו שחשבתי עליו כבר זמן רב ולבסוף החלטתי ללכת על זה. ההתנסות הייתה חלקית, כללה מגע נשיקות ומין אוראלי חלקי שאני הענקתי לו. איכשהו חשבתי שאני ארגשי הקלה לאחר ההתנסות, אך יצא שאני רק מרגשי רע יותר ומפוחד. אני מפחד שאולי נדבקתי במשהו, מכיוון שהמין האוראלי נעשה ללא הגנה (אך ללא גמירה). אבל עוד יותר אני מפחד להכיר בעובדה שהיה שם משהו שגרם לי להנאה. קשה לי מאד עם הבלבול הזה. אשמח לשמוע את דעתך על מה שעובר עליי.

26/08/2011 | 19:52 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום מתנסה, התחושות שאתה מתאר שכיחות מאוד אחרי מגע מיני ראשון. גם האיידספוביה גם הספקות. נתחיל מהאיידספוביה - הסיכון להידבק ממין אוראלי, ועוד בלי שפיכה, הוא ממש אפסי! מחקרים מצביעים על קשר חזק בין פחדי שווא מאיידס וחוסר קבלה של הנטייה המינית. מעבר לכך, הפעם הראשונה הזו מסמלת החלטה, התחלה של דרך מסוימת, ואתה לא מרשה לעצמך להודות בהנאה, כי הנאה כזו היא השלמה עם הנטייה. אני מעריך שתחושותיך תהיינה קלות יותר ויותר ככל שתצבור ניסיון. לאט לאט. אשמח להתעדכן מעל גבי הפורום. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

27/08/2011 | 10:10 | מאת: מתנסה

הי גידי. תודה על המענה המהיר, הרגעת אותי מאד. אני עדיין חרד מהידבקות עקב הדימום (אמנם המזערי שהיה לי בפה). קראתי באתר של הועד למלחמה באיידס שדלקת חניכיים מעלה את הסיכון להידבקות כאשר בוצע מין אוראלי. לכן אני מפחד מאד. רופאה מומחית באחד הפורומים המליצה לי ללכת למיון ולקבל PEP, אך גם זה צעד דרסטי בפני עצמו לדעתי. אולי אקפוץ למיון רק בשביל השקט הנפשי, עדיין לא החלטתי. קודם אני אתמודד עם החרדה הזאת ואחרי זה עם השאר.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים