הגועל שאחרי

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

27/06/2011 | 13:47 | מאת: גם אני בי

היי גידי, אני בן 27. מאוד אהבתי לקרוא את התגובות האחרונות שלך כלפי פוסטים של ביסקסואלים שמתלבטים, גם אני הייתי בסוג של לבטים כאלה ולפעמים הם גם חוזרים אלי אבל לאט לאט אני מתחיל להבין ולהשלים עם זה שכנראה אני לא על 0 בסקאלה של ההטרו-הומו סקסואליות בלינק שפירסמת. ביוםיום אני נמשך יותר לנשים ומקווה להיות בזוגיות בריאה יום אחד עם 2.8 ילדים, כלב ומשכנתא. כשאני מפנטז ומאונן אני עושה זאת יותר על גברים, וגם רואה פורנו של הומואים ומדמה את עצמי בסיטואציה. העניין הוא שתמיד אחרי שאני גומר מזה, זה קצת מגעיל אותי וזה לא מעניין אותי עד הפעם הבאה שאני חרמן. ראוי לציין שגם נפגשתי כמה פעמים עם גברים, וגם שם זה קורה באותו אופן - כל עוד אני חרמן אני בעניין, ואחרי שגומר, זה מגעיל אותי ולא מרגיש לי טבעי להיות שם או לגעת בהם. לעומת זאת, עם בחורות, גם אם זו בחורה שאין לי הכרות עמוקה איתה או רגשות כלפיה, ממש מרגיש לי טוב וטבעי להתחבק איתה אחרי. אשמח לשמוע את דעתך בנושא ולדעת האם שמעת על מקרים דומים. תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה
27/06/2011 | 16:10 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום לך, תחושת הגועל שאתה מתאר לאחר אוננות על גבר ומגע עימו היא, לדעתי, תוצאה של הומופוביה מופנמת, כלומר, רתיעה ופחד מהומוסקסואלים, אשר מופנם במידה רבה גם ע"י הומוסקסואלים וביסקסואלים בעצמם, הואיל והם גדלו בחברה הטרוסקסואלית. העוררות המינית כלפי גברים מצליחה איך שהוא לבטל באופן זמני את החלק ההומופובי שבך, והוא מתעורר אחרי ההגעה לפורקן. אכן נתקלתי במקרים רבים שכאלה, משום שכולנו כאמור גדלנו, חונכנו והפנמנו ערכים אנטי-הומוסקסואליים מילדות, אולי אפילו מינקות. המלצתי לך לפנות לייעוץ פסיכולוגי שיאפשר לך לעשות אינטגרציה טובה יותר בין המשיכה לגברים ולנשים ולחשוש פחות שמא המשיכה לגברים תפגע במשיכה לנשים. גם ה"אידיליה" שאתה מתאר בדבר "זוגיות בריאה יום אחד עם 2.8 ילדים, כלב ומשכנתא", אף שנכתבה בהומור מסוים, מעידה על קונפורמיות-יתר לנורמות החברתיות במחיר הקשבה לחלקים האינדיבידואליים שלך, אינדיבדואליות אשר ככל שהיא קשורה למשיכתך לגברים לפחות, אתה מבקש "להקיא" מתוכך ואל אותה "הקאה" מתלווה תחושת הגועל. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

28/06/2011 | 10:39 | מאת: גם אני בי

מעניין,תודה.

30/06/2011 | 00:22 | מאת: רוני

התייחסותך לדבריו מעניינת... אבל משתמע ממנה שאינך מעוניין שהומואים יביאו ילדים. אם אכן אינך מעוניין, אשמח לדעת מדוע. המחקרים בנושא מראים שאין בכך כל פסול, כך שניתן לשלב בין משיכה לגברים והקמת משפחה. שני הדברים אינם סותרים זה את זה.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים