מטייה מינית מוזרה מאוד בן 19

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

12/06/2011 | 15:47 | מאת: אנונימי

גיל: 19 זכר. דבר ראשון אתחיל בזה שאני מאוד מבולבל. אני אפרט את הבעייה: איך יודעים למי נמשכים מבחינה מינית? תשובה: זה הצד שמפנטזים שמקיימים איתו יחסי מין.. עכשיו אני לא מרגיש גירוי על ידי כך שאני חושב לקיים יחסי מין לא עם זכר ולא עם נקבה זאת פשוט לא הפנטזיה שלי לקיים יחסי מין. זה משהו שמאוד מבלבל אותי.. דבר שני מה שכן מגרה אותי ועומד לי בגללו זה סיטואציה בה אני עם תחתונים או עירום ויש אנשים סביבי עצם המחשבה על זה גורמת לי גירוי ועומד לי מזה. גם כשזה קורה באמת. החלומות שלי בלילה זה גם הסיטואציה הזאת ושאני קם בבוקר יש לי קרי לילה. עוד משהו שחשוב שתדעו זה שאף פעם לא אוננתי.. פשוט אני לא מרגיש צורך. מה אתם אומרים? אוליי אני א-מיני? ( מי שלא יודע מזה שיכנס לויקיפדיה)  ד.א: שאני רואה אשה יפה ברחוב אני מסתכל עליה בעיקר על החזה לא יודע מזה אומר.. בבקשה תעזרו לי אני טרוד בזה הרבה!!! 

13/06/2011 | 09:57 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אלמוני, א-סקסואליות אינה מוכרת מספיק. בדיוק קראתי מאמר מדעי עדכני בנושא, המסכם את המחקרים שנערכו בנושא עד כה, והמסקנה היא שעדיין יש צורך במחקר רב כדי לבסס אותה כאבחנה. כן הייתי רוצה להתמקד בשני הדברים הגורמים לך עוררות מינית ואשר אותם ניתן לפתח תחילה כגירויים לאוננות בשלב ראשון. אתה בהחלט יכול לפנטז גם על חזה של אישה וגם על כך שאתה עירום ואנשים מסתכלים עליך ולנסות לאונן תוך כדי כך. בוא נתחיל מזה ונראה אם אתה מצליח לאונן. אינני רואה כל סיבה שלא. לגבי חזה של אישה, באתרי פורנו ברשת תוכל למצוא ז'אנרים שלמים על חזה נשי, קטן, גדול, בינוני וענק. תוכל גם לעשות שימוש בתמונות סטטיות או פשוט להיזכר בבחורות שראית ברחוב, להתרכז ולאונן. עדכן אותי ונראה לאן נמשיך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

14/06/2011 | 13:52 | מאת: אברם

תודה רבה על התשובה. שאוננתי פעם ראשונה ניסתי לחשוב על דברים שמגרים אותי אבל לא הצלחתי. גמרתי רק בגלל הגירוי של האיבר. מה שיותר מפריע לי זה הנושא שגורם לי לגירוי וזה שאני עם תחתונים או עירום ליד אנשים. זה מאוד מפריע כי קורה הרבה סיטואציות שאני עם תחתונים לייד חברים וזה לא נעים לי. אני רוצה לדעת איך להיפטר מהגירוי הזה ולהתגרות ממשהו כמו יחסי מין עם אשה שהכי טבעי להתגרות ממנו.. תודה רבה על כל העזרה שלך אני מאוד מעריך את זה.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים