האם אני הומו ?

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

08/06/2011 | 22:04 | מאת: שי

אני בן 28 כל חיי עשיתי סקס עם נשים ונהניתי מאוד ממערכות יחסים עם נשים יש לציין שאני תמיד מסתכל על נשים ברחוב וממש לא על גברים ,בזמן האחרון אני צופה בסרטי פורנו של נשים עם גברים ונהנה גם להסתכל על הגבר .על האיבר מין וכו',ניסיתי לצפות בסרטי הומוסקסואלים ולא נהניתי כלל לא היה לי שום משיכה . אני לא מסתכל על גברים כלל אין ספק שאני נהנה שאישה נוגעת לי בפי הטבעת . האם אני הומו ?

לקריאה נוספת והעמקה
09/06/2011 | 01:15 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום שי, מהניסוח של שאלתך עולה גישה דיכוטומית (או הומוסקסואליות או הטרוסקסואליות), בעוד הגישה המקובלת כיום, בעקבות מחקרו המפורסם של קינסי על ביסקסואליות, היא למקם את הנטייה המינית על רצף בן 7 דרגות, הנע מהומוסקסואליות בלעדית להטרוסקסואליות בלעדית, כשבאמצע דרגות שונות של ביסקסואליות. ייתכן שאינך בקצה של הטרוסקסואליות בלעדית (7) אלא הרבה יותר הטרוסקסואל מהומוסקסואל (6), אך עד הומוסקסואליות מוחלטת, שכוללת היעדר מוחלט של משיכה לנשים, הדרך עוד ארוכה. גם בהסתכלות על הגבר בסרט פורנוגרפי המציג יחסי מין בין גבר לאישה אין כדי להעיד על משיכה לגבר, אלא אתה צופה באקט מיני בין גבר לאישה, שהגבר הוא חלק ממנה. פי הטבעת והערמונית הם נקודת גירוי חזקה מאוד אצל הגבר (נקודת הג'י שלו), ללא קשר לנטייתו המינית. בגלל עכבות הקשורות להומופוביה (פחד מהומוסקסואליות) חלק גדול מהגברים ההטרוסקסואלים חוסמים את עצמם מהנאה בנקודה זו, אם כי אנחנו רואים יותר ויותר סרטים פורנוגרפיים הטרוסקסואליים שבהם האישה מגרה נקודה זו אצל הגבר והוא נהנה מכך. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

09/06/2011 | 11:20 | מאת: שי

זה מציק לי כל העובדה הזו שאני לא יודע מה אני אני יודע שאני נמשך לנשים מאוד אבל אני נהנה מהסרטים גם כן ,זה מסתבך איך אני יכול לדעת ? יש לציין שאני ממש רוצה לנהל חיים רגילים חיי משפחה . כל הקשרים שהיו לי בעבר הם רק עם נשים אהבה והכל .. מה לעשות ?

10/06/2011 | 02:18 | מאת: אורי

שאלה: האם רב האנשים נמצאים במקומות שונים על פני הרצף שתיארת בין הטרוסקסואליות להומוסקסואליות, או שרובם ממוקמים בקצוות, היינו הטרוסקסואל מוחלט או הומוסקסואל מוחלט? תודה.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים