במצוקה

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

31/10/2010 | 11:38 | מאת: אבי שם בדוי

שלום ד"ר, אני בן 29,התחלתי את חיי כסטרייט גמור היו לי חברות התאהבויות, ובערך מגיל 22 הפנטזיות שלי התחילו להקצין וגם אתרי הפורנו הקצינו עוד יותר את הפנטזיות אני נמשך לאיבר מין גברי ולנשים, הגמירה מאיבר מין גברי חזקה כי כל המיניות שלי בעצם מתמקדת בדבר אחד הגמירה גם מנשים חזקה אם כי פחות כי אני נמשך לכל דבר באישה והמשיכה המינית היא להרבה גורמים באישה כולל גורמים רגשיים ופיזיים אבל אני לא מסוגל למקד את המיניות הזו מה שמביא אותי למצוקה..אני מותש מאד מינית בן אדם סטרייט ובר מזל מאונן רק מול פורנו סטרייטי, אבל אני מאונן כפול כשאני מאונן על גייז אז גם נשים מושכות אותי אז אני מאונן גם עליהן, כי אני לא רוצה לוותר על זה, ואז יוצא שאני מתיש את עצמי אני מאונן המון ביום אחד. המיניות שלי גבוהה וזה מביא אותי לאיבוד אנרגיה, בסופו של דבר זו קללה שלא ברא השטן, כי אני מאד נמשך לבנות ובמועדונים כשאני רוקד עם בחורה המשיכה מטורפת, אך כשזה מגיע למיטה איני יכול לבטא את המשיכה המטורפת הזו. וזה מביא אותי לזה שאני חרמן אבל איני יכול לבטא את המיניות שלי. האיבר שלי עומד אבל יש לי גמירה מאוחרת . איך אני יוצא מהמלכודת הזו ד"ר?

לקריאה נוספת והעמקה
31/10/2010 | 13:45 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אבי, למעשה, אתה מתאר ביסקסואליות, כלומר משיכה לשני המינים וכתוצאה מכך רפרטואר מיני עם טווח בחירה רחב יותר. לדעתי, זו ברכה ולא קללה, כפי שכתבתי במאמר הבא: http://www.shrink-friendly.co.il/?p=187 קיים שלב שבו ביסקסואלים אכן מאוד מבולבלים, כנראה השלב בו אתה נמצא כעת, ואכן רואים בכך קללה. מטופלים רבים כאלה אומרים לי "אילו הייתי הומו, לפחות הייתי יודע איפה אני עומד". מטרת הטיפול במקרים כאלה היא להגיע לאינטגרציה טובה יותר בין שתי המשיכות. יש שיבחרו לקיים את הזוגיות עם אישה, יש כאלה שעם גבר, יש כאלה שיחליפו בני או בנות זוג במהלך החיים ועוד. אינך חייב להגשים את כל הפנטזיות המיניות בבת אחת. שום דבר לא בוער. כן הייתי ממליץ לך לפנות למטפל גיי/בי-פרנדלי שמכיר את הנושא על מנת לעזור לך לראות את הצד החיובי הגדול מאוד הקיים במצבך וללוות אותך במציאת הסדר החיים המתאים לך ביותר על סמך הכרות אישית עם גורמים מרכזיים באישיותך ובחייך. אני מקווה שהמאמר ירגיע אותך באופן זמני לפחות. ולסיום, גם שפיכה מאוחרת אינה קללה בהכרח, כפי שאתה בוודאי יודע, אם כי אני מבין שבמקרה שלך היא נובעת מהסחת דעת בגלל הדואליות במשיכה המינית. יהיה בסדר! בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

31/10/2010 | 15:02 | מאת: אבי שם בדוי

תודה רבה על תשובתך..כל חיי אני עם בנות אין לי משיכה לגברים, אני ביישן מאד בחברת בנות(מגמגם ועוד תופעות), ולא ביישן עם בנים כי אין לי מתח מיני בכלל עם בנים זה הפריע לי להשיג בנות שאני רוצה (אני מתאהב בקלות אבל אף פעם לא משיג את מה שאני מתאהב בו בגלל בישנות) עם השנים כנראה פיתחתי דמות שאני לא אהיה ביישן לידה שיהיה יותר נוח לי וזה הטרנסקסואלית,זה בעצם עיקר הפורנו שלי היום וזה בעצם מה שהתחיל את התקופה של השינוי שלי מסטרייט לבי, האם אפשר להחזיר את הגלגל אחורה האם אתה מטפל במקרים כאלו?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים