אני לא יודעת מה לעשות אני מאוהבת בחברה שלי

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

21/08/2010 | 20:12 | מאת: אושרית

טוב אני לא יודעת מאיפה להתחיל .. יש לי חברה כבר 10 שנים מגיל קטן אנחנו חברות .. ובשלוש שנים האחרונות הקשר הלך למקום אחר.. התחלנו להיתנשק .. ואז עברנו לדברים אחרים יותר עמוקים .. יותר תשוקה יותר משיכה .. אבל ניראה לי שהיא לוקחת את זה בטווח אחר.. יש לי רגשות לגברים אבל אני תפוסה על מישהו שהוא היה חבר שלי ואין מצב לחזור .. העיקרון שכל היום אני חושבת על חברה שלי .. עשינו כמעט הכל .. כולל הכל.. כל מה שבנות יכולות לעשות ... אבל אני לא יודעת מה היא מרגישה ומה אני .. אני מבולבלת רצח עם החיים שלי .. וזה פוגע בי .. שהיא נימצאת עם מישהו שהיא אוהבת אני יכולה להרוג את עצמי .. אני מרגישה קינאה וזה אוכל אותי .. אני לא יודעת מה לעשות כאילו לפני דקה התנשקת איתי ומה לא .. ופתאום אני רואה אותה עם גבר אחר.. לא כניראה זה לא מפריע לה שאני עם גברים אחרים .. היא אמרה לי את זה. . רק עם אני עם בנות.. סתם מדברת וזה.. ואני מרגישה רע לפעמים אני אומרת למה ניכנסתי לזה.. כאילו זה הרס לי את החיים .. אני לא יודעת מה לעשות איתה יש לי אלייה אהבה חזזקקהה ..!! מממשש.!איפשר להסביר את זה במילים..!! אין אני יכולה לרראות אותה ולבכות מרוב אהבה.. אני מבולבלת .. אני לא יודעת מה לעשות .. ואני לא רוצה להיות לסבית זה לא אני אני יודעתת .. אני מחפשת ריגשום.. ואני מוצאת את זה אצלה .. אבל זה חזק ממני .. בבקשה תעזרו לי .. אני משתגעת כבר.. תודה.!

לקריאה נוספת והעמקה
21/08/2010 | 21:05 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אושרית, לדעתי, את מערבבת כאן בין שני נושאים (א) הנאמנות ו-(ב) הנטייה המינית. עם כל הניסיון לייפות זאת, להיות פתוחים ולקיים זוגיות פתוחה - כל הניסיונות שאני הכרתי לקיים זוגיות פתוחה היו כרוכים בכאב עצום של אחד הצדדים לפחות, וזאת ללא קשר לנטייה המינית. נכון שהדחף המיני עצמו יכול להיות מכוון כלפי נשים וגברים רבים, אך כשקיימת אהבה, אנו רוצים אדם אחד לעצמנו, שיהיה איתנו בטוב וברע. קשר מונוגמי הוא הסדר חברתי שנועד לאפשר שלווה וביטחון לבני הזוג תוך התגברות על היצר המיני לנסות עוד ועוד. כך שבין אם חברתך היא אישה ובין אם היה לך כרגע חבר, אפשר בהחלט להבין את הסבל שאת חווה. לגבי הנטייה המינית עצמה - לפי תיאורייך, את נמשכת מינית וגם רגשית לבני/ות שני המינים: http://www.shrink-friendly.co.il/?p=187 ביסקסואלים יכולים ליהנות משני העולמות, אך לכל אחד הדרך שלו לתמרן ביניהם. מהמשיכה לנשים לא תוכלי "להיפטר", אבל אין חובה לממש את כל הדחפים, היצרים והפנטזיות שלנו. מותר האדם מן הבהמה הוא היכולת לעדן את הדחפים ולתת להם ביטוי לגיטימי. הצורך שלך בנאמנות בקשר הוא צורך לגיטימי וטבעי וכאמור הוא לא קשור לנטייה המינית. ברגע שאנו בוחרים באפשרות מסוימת, אנו מחמיצים אפשרויות אחרות ואנו צריכים לחיות גם עם הרווח וגם עם ההפסד. מעבר לתשובה שטחית זו, עולה מתיאורייך שאת מחפשת טוטאליות במקום שאי-אפשר למצוא אותה, גם עם החברה וגם עם האקס שלך שאינו זמין לך ואת נעולה עליו. נושא זה, שחוצה את הנטייה המינית (כלומר, מופיע ביחסייך גם עם בחור וגם עם בחורה), ראוי לעיבוד רגשי במסגרת טיפול פסיכולוגי פנים אל פנים. ייתכן שאת נמשכת לאובייקטיבים בלתי אפשריים או בלתי מושגים ומביאה על עצמך סבל רב בכך וייתכן שהצורך הזה באובייקט אחד ויחיד שימלא את כל צרכייך יוצר מחנק אצל הצד השני. בעבודה טיפולית סדירה עם מטפל שתתני בו אמון (אולי עדיף מטפלת?) אפשר להתמודד עם קשיים מסוג זה, אך הדבר מחייב מחויבות למסגרת הטיפולית. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

21/08/2010 | 21:21 | מאת: אושרית

אני לא רוצה אף טיפול אני רוצה לדעת מה לעשות .. להתרחק. להפסיק עם הכל.. אני בקשר עם גברים ואני מונעת הכל.. לא שכבתי עם אף אחד .. רק עם חברה שלי..! אני חייבת לדעת מה לעשות .. לגביה .. אני רואה אותה כמעט כל יום .!

21/08/2010 | 21:09 | מאת: הודי

הי אושרית! אז ככה..גם אני בת 27 עם סיפור דומה ותואם את שלך-שהסתיים רק השנה. לצערי הרב אני וחברתי סגרנו את הקשר והתנתקנו. כי ידענו ששתינו לא נוכל לעמוד בפני התשוקה,ובעיקר בפני עצמנו והחברה. וכיום לי יש חבר וגם לה. גם כשאני רואה אותה היום ליבי נחמץ בתוכי ואני מרגישה רצון חזק לשכב איתה. זה קשה ועצוב. לעיתים אני חושבת שאם היתה ניתנת לנו הזדמנות לא להתחיל עם מגע מיני ולהשאר חברות נפש- הייתי מנצלת את זה. ככה זה לפעמים הלב שבור ורצוץ. לדעתי אם את רוצה לצאת מזה האפשרות היחידה היא להתנתק. או לחילופין להיות בזוגיות עם חברה-וזה כמובן כולל מחיר יקר.

21/08/2010 | 21:45 | מאת: אושרית

אני לא רוצה ללכת לטיפול יש לי פסיכולוגית .. ואני לא בוטחת בה .. אין לי כוח לזיייוני שכל שלה .. היא מכירה אותה ומכירה עוד אנשים שאני מכירה .. חברה שלי גם אצלה .. ובגלל זה אין לי כוח לדבר איתה על זה.. אני רוצה לדעת מה לעשות .. איתה לשחרר ממנה .. גם אם כן פתאום אני יבואו ואני יגיד לה זהוו זה ישמע לה הזוי מתחת לכל הסקס בנינו יש מללא אהבה .. פעם אחרת השמעתי לה שיר שהקדשתי לה .. והתחלנו לבכות . זה לא סתם עוד איזה מישהי בשבילי .. אבל מצד שאני אני לא יכולה להמשיך עם האובססיה שיש לי עלייה והקינאה .. אשמח לעזרה תודה רבה =-] !!!

21/08/2010 | 23:28 | מאת: אושרית

אני לא רוצה פסיכולוגית יש לי כבר.. היא פשוט מכירה את חברה שלי .. ואני לא רוצה שהיא תדע וגם אני לא הכי סומכת עלייה .. אני רוצה פשוט עצה .. אני לא יכולה לעזוב אותה יהיה לי קשה מאווד אפילו .. אני מכירה אותה מגיל 0 ... וכן הסתבכתי .. ניתקלתי למובי סתום .. אני חייבת עצה .. לגביה זה .. מה לעשות איתה .. זה מחפרן אותי בצורה מפחידה.. אני משוט מאוהבת בה קשות . אני קנאית הכלל .! חייבת את העזרה שלך .. בבקשה .. תודה רבה וערב טוב ..

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים