אסקסואל

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

09/06/2010 | 14:12 | מאת: שם כללי

האם זה באמת קיים? אם כן האם המוטיבציה שלהם תקינה? האם הם בכול זאת מחפשים אהבה וזוגיות בלי סקס? כיצד גבר אסקסואל יכול לאונן ללא פנטזיה? או שמה הוא לא מאונן וסובל מקרי לילה? האם זה נחשב מצב בריא?יתרון?

לקריאה נוספת והעמקה
09/06/2010 | 21:10 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום רב, א-סקסואליות, או נון-סקסואליות, מתארת היעדר משיכה או עניין מיני. השיעור של אנשים כאלה באוכלוסייה הוערך באחד המחקרים המפורסמים בתחום כ-1%. יש להבדיל אותם מאנשים שהחליטו להתנזר מבחינה מינית כמו למשל נזירים שעושים זאת מסיבות של אמונה דתית. במחקר המפורסם של קינסי משנות החמישים, שבו הוא מאפשר לאנשים לדרג את עצמם על רצף בן 7 דרגות הנע מהומוסקסואליות להטרוסקסואליות מוחלטות הוא הקדיש קטגוריה מיוחדת בשם "X" עבור אנשים ללא מגעים או תגובות מיניות-חברתיות.למרות חוסר החשק המיני אנשים המגדירים את עצמם כא-מיניים כן מדווחים על קשרים רומנטיים ללא יחסי מין עם בני מינם או עם בני המין השני. א-סקסואליות נחקרה תמיד בהקשר של נטייה מינית ובאחד המחקרים שבדק את הקשר בין נטייה מינית ובריאות נפשית נמצא שא-סקסואלים סובלים יותר מהטרוסקסואלים ומהומוסקסואלים מהערכה עצמית נמוכה ומדיכאון. ואכן חוסר חשק מיני הוא אחד הסימפטומים האפשריים בדיכאון ולצערנו הוא גם אחת מתופעות הלוואי השכיחות של תרופות נגד דיכאון.לא ידוע לי על מחקרים מהעת האחרונה, אך מעניין לבדוק את הקשר של א-סקסואליות לרמת הטסטוסטרון ולרמה של משתנים אחרים שנראים רלוונטיים כמו רמת הדתיות, רמת השמרנות החברתית ועוד. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

09/06/2010 | 21:36 | מאת: שם כללי

טוב באמת שיש חוסר מיני וצורך בקשר רומנטי זה די חיסרון המצב. אגב טסטוסטרון האם גברים שרירים, שעירים ועצבניים מועדים יותר לבגוד גם אם יש בהם צורך לקשר רומנטי? האם זו אחת הסיבות למערכת יחסים פתוחה בה יש קשר רומנטי אך סקס מזדמן עם מאהבים/מאהבות?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים