גבול הנורמלי. לד"ר רובינשטיין

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

01/06/2010 | 10:50 | מאת: כ - ג

אני ובן זוגי ביחד כבר כמעט שנה. חשוב לי לציין שיש לנו מערכת יחסים בריאה ובוגרת. וחיי מין מלאים ומספקים. לפני כחצי שנה כשעבדתי על המחשב שלו מצאתי מעל 10 (לפחות 15) סרטי פורנו אך של טראנסג'נדרים. בהתחלה הנחתי שזה אולי מתוך סקרנות.. אך היו שם הרבה מדיי מכדי שזה יהיה רק מתוך זה. לכן נשארתי עם הנחה מסויימת שלכל אחד מאיתנו יש פנטזיה כלשהיא, וכל עוד זה לא מפריע לחיי המין שלנו..... אז שיהיה. שכחתי מזה... ועם הזמן ניסינו כל מיני דברים חדשים במיטה. והוא מאוד נהנה מכל העניין של נקודת הג'י (שלו כמובן) ברור לי שזה דבר נורמלי לכל גבר. שפי הטבעת הוא איזור שיכול להיות מאוד מענג. וביחד עם זאת העלתי בפניו, מאוד בעדינות, את עניין הסרטים. בסופו של דבר הוא אמר שזה היה מתוך סקרנות, ושהייתה לו תקופה עם העניין הזה ושזה נגמר. לא לחצתי עליו כמובן, וניסיתי להבהיר לו שאם אלו הפנזיות שלו - זה בסדר מבחינתי, וזה לא משנה דבר אצלי. היום, אני שוב עבדתי על המחשב, והסרטים פשוט היו שם... אגב, זה מחשב חדש! כך שאני יודעת, וברור לי שאלו סרטים שהוא הוריד לאחרונה.... השאלה שלי היא כזאת: יש איזשהו סיכוי שהוא נוטה לצד השני? לא הסרטי פורנו שברשותו הפריעו לי, אלא הסוג שלהם... זה לא סרטים שהומוסקסואלים יימשכו אליהם יותר?? ז"א.. זה נורמלי לאור כל הנסיבות? ביננו הכל כרגיל, אבל אין לי הרגשה טובה עם המצב הכללי הזה... אני מצטערת על הפירוט המלא, אבל אם תוכל לעזור לי בצורה כלשהיא, אני מאוד אשמח.

01/06/2010 | 22:40 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום רב, משיכה לטראנסג'נדרים, בעיקר בסרטים, אינה מעידה בהכרח על התחלה או התפתחות נטייה מינית הומוסקסואלית. הומוסקסואלים נמשכים לגברים שהם גברים לכל דבר מבחינה אנטומית, גם אם מדובר בגברים נעריים או עדינים יותר וגם אם מדובר בחדירה לפי הטבעת. חלק גדול מהטראנסג'נדרים, בעיקר אלה המופיעים בסרטים, מפגינים נשיות הרבה יותר מגבריות. כמובן, אין לדעת לאן דברים יתפתחו ואי-אפשר לערוב לכך שחברך לא יקיים לעולם יחסי מין עם גברים, אך מצד שני, גם אילו הוא היה סטרייט לחלוטין ונמשך לנשים בלבד, אי-אפשר היה להבטיח לך שהוא לעולם לא ישכב עם נשים אחרות שהקשר המיני איתן עלול להפוך רגשי ומאיים יותר על הזוגיות שלכם. בקיצור, אין ערבויות לכלום ואי אפשר להבטיח לך דבר. לו אני במקומך, הייתי בודק מה הקשר נותן לי, האם יחסי המין כאינדיקטור אותנטי למצב היחסים מספקים, האם הוא עונה על צרכייך ועוד. סכנות יכולות לבוא מכל כיוון, בעיקר מכיוונים שאנו לא מצפים להם. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

01/06/2010 | 22:51 | מאת: כ-ג

אני מניחה שאתה צודק. שמא אתה יודע על מה אתה מדבר, ואכן אני רואה בכך היגיון. גם אם אני טועה וגם אם לא, יש לי בטחון מלא בקשר שלנו. אני מרגישה ממנו שגם הוא חש ככה. ולכן מעולם לא היתה לי דאגה, או סיבה לחוסר אמון כאשר הוא נמצא בקרבת בנות אחרות... העניין הזה ספיציפית הטריד אותי כיוון שהוא שוב מסתיר את הסרטים.. למרות שהגענו למצב שבשיחה הקודמת דיברנו על זה בפתיחות והמחסומים ירדו..... רוב הסיכויים שאולי מוזר לי לעכל זאת, בכל זאת מבחינתו זה לא נעים כשמגלים דבר אינטימי כל כך.... כנראה כל עוד שזה לא מפריע ליחסים שלנו, אין שום סיבה שזה יטריד אותי.... ד"ר רובינשטיין - מסתבר שכן עזרת לי.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים