אני מקבל די הרבה דחיות מבחורים.

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

29/04/2010 | 23:25 | מאת: אלון

הנה, רק עכשיו, נפגשתי עם מישהו. רק ראה אותי, אמר שלא מתאים. מה שמצחיק, שיש אנשים שאומרים לי שאני נראה טוב, אבל מצד שני אני מקבל המון דחיות מגייז. לא מצליח להתמודד עם הפער הזה.

30/04/2010 | 12:57 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום אלון, לפי תיאוריך, מדובר בדייטים שנערכים כנראה דרך אתר הכרויות או צ'אט. דרך זו מתאימה לאנשים רבים (אם כי כולם סופגים דחיות רבות!) והרבה פחות מתאימה לאחרים. המלצתי לך היא לנסות גם אמצעי הכרויות יותר בלתי-אמצעיים כמו סביבות טבעיות (מכון כושר? אוניברסיטה?). למשל, באוניברסיטת ת"א פועל תא סטודנטים גאה בשם MGAY המאפשר למשתתפים להתיידד על בסיס חברתי ולהכיר הכרות רב-ממדית איש את רעהו במקום ללכת ל"אודישן" של 5 דקות שבו "גורלך נחרץ" בשנייה. ישנם גם מקומות מפגש לא-וירטואליים אחרים במועדונים השונים בת"א ויתרונתם בכך שבו-זמנית רואים אותך אנשים רבים ואתה רואה אותם, כך שהסיכוי שתצא משם הכרות גבוה הרבה יותר מאשר כאשר פוגשים דרך אתר הכרויות אדם ועוד אדם ועוד אדם אחד על אחד. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

30/04/2010 | 16:48 | מאת: סתם אחד

שלום אלון אני מזדהה איתך, וחווה אותו הדבר בדיוק. לדעתי האישית ד"ר רובינשטיין צודק. אתרי הכרויות וצ'אטים הפכו להיות מעין של סטוצים וסקס-את זה אני אומר. באתרים האלו מה ששולט בעיקר זה איברי מין גדולים, אנשים שרירים,אורגיות,סטוצים,זנות של גברים תחת המסווה של עלה תאנה שנקרא "עיסוי בתשלום"- ועוד דברים שאותי אישית מטרידים. אין ספק שגוף שרירי זה סה"כ אבקות של חלבונים, ואיבר מין גדול זה דבר אולי מאוד מגרה אבל כמות העצבים הטמונה בו זהה לאיבר קטן. ובכלל היופי הוא אשליה. להתאהב באתרים האלו לא מתאים לכולם גם לא למי שיש הופעה יפה כביכול ולכאורה, וזאת משום שהמבחר שם גדול מדי(כל יום נכנסים אלפים ויוצאים אלפים), לא כולם כנים-לרוב זה "אחד בפה אחד בלב", ותמיד יש הרגשה שאולי יגיע האביר על הסוס הלבן- אבל זה לא קורה משום שקשה להעריך אנשים באתרים כאלה, בנוסף הרבה לא מציינים את העדפה המינית שלהם במיטה ולכן הרבה סירובים שאתה מקבל יתכן והם על רקע זה. כאשר נפגשים במציאות במקומות שקטים של הקהילה למפגשי ידידות יש אפשרות לראות הדברים באור היום ולהכיר בבת אחת כמות גדולה של אנשים ולראות לאן האמוציות מובילות. תמיד יש יפה יותר, אבל כאן מגיע עניין אהבה אנחנו לא בהכרח מתאהבים ואוהבים את הכי כוסון שבעולם, ונדמה לי שהרבה יותר קל להתאהב ולהיות נאהב במציאות מאשר דרך המחשב הווירטואלי. הבעיה האמיתית היא שהמון הומואים ברחו למרכז" אולי כי שם מקבלים אותם" וזה מסבך את העניין, בשביל לחיות בת"א צריך להוציא ה-ו-ן!!, ולוותר על הרבה דברים נוספים, וגם מהר מאוד עלולים להיכנס לסחרור הזה של "אלף ואחת לילה ולילה" עם גברים שונים.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים